måndag 17 november 2008

Orkar inte. Bry mig.

Jag har hittat en blogg där flera av mina inlägg figurerar. Och den är inte min. Visst, jag har typ tretton olika bloggar, blir förvirrad ibland och loggar in på fel, men jag kom snabbt fram till att detta under inga omständigheter kunde vara MIN blogg, eftersom jag är allergisk mot särskrivningar. Och så är jag inte blond. Nuff said.

Vissa kallar det att plagiera. Jag är väl benägen att hålla med. Men samtidigt orkar jag inte bry mig. Den stackars människan har kanske skrivkramp. Eller ingen fantasi. Jag vet inte. Hursomhelst. Meh.

10 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Okej, jag lovar, jag ska sluta.
(He he, as if det skulle vara jag då, särskrivningar är ju sååå min grej)

(och helt plötsligt fick någon med allt fjortissnack den bara kunde i samma mening)

Caravaggio sa...

Haha, vilken grej. Hur får man den idén? Vad är det för adress? Jag är otroligt nyfiken.

Missy sa...

Det var inte jag. Lovar!

SixesAndSevens sa...

länk länk länk länk!!! :)

Linda K sa...

det är väl inte sonja? hon var hos mig ett tag.

Anonym sa...

Haha hon har raderat alla inlägg nu.. puckat av henne..

pärlbesatt sa...

Shit, vad gräsligt!!

Igår hände nåt annat internetrelaterat och märkligt. En granne nämnde att hon varit inne på ett forum och läst helt frenetiskt.

Frågade vad hon hette där och fick då besvara samma fråga. Hon hade skrivit ut saker jag sagt... Tänk om jag gått på en nätisträff och hon dykt upp out of the blue?

Man ska tänka sig för lite, internet är skitlitet.

Glad att se dig här igen förresten! Tänkte på dig när jag såg ett ugglehänge häromdagen. Vet att det är sååååå passéééé, men so be it, jag tänkte på dig, eftersom det var du som fick mig att öht notera att såna fanns. :)

Och på tal om hängen och flora och fauna så gör jag annat numera, som jag dock inte sett plagierat ännu... ;)

Anonym sa...

säg till om jag ska spöa upp. Jag gör det lätt. För dig :)

Fru Choklad sa...

Varför har man en blogg om man inte har nått eget att skriva? Fånigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Håller med Fru Choklad. Vad är poängen där?