onsdag 4 februari 2009

Kära Sanna Bråding

Jag kommer ihåg när du var med i Tre Kronor.
Du irriterade mig redan då.
Jag drog mig i det längsta innan jag gick in och läste din blogg.
Jag borde ha hållit mig borta. Jag är väl helt enkelt dum i huvudet.
Men jag måste ge dig lite cred. Verkligen. Du får prison life att verka så... så... lockande. Ja! Du får mig att vilja knarka, åka fast och sedan blogga via brev om hur myyyysigt det är att sitta i fängelse - nästan som en spaupplevelse! Men guuud, vad trevligt! Här sitter jag i morgonrock och har tråkigt när jag kunde knarkat loss, åkt fast och sedan bloggat om brödbak. Virkat halsduk och bloggat om vilken jävla nyttig upplevelse det är att sitta inlåst, vilken ögonöppnare. Vilka schyssta människor det finns där inne. Vilken njutning det är att bli inlåst varje kväll. Dagens outfit - fängelsebrallor. Gud, så putslustigt! Jag kräks nästan.
Jo. Jag förstår att du haft det jobbigt. Knark och skit och Anna Skipper. Hemskt, hemskt. Och man ska inte sparka på folk som ligger. Men jag stör mig på din sockervaddsliknande beskrivning av de stackars få månader du tillbringar på vad som i mina ögon verkar vara en pensionat.
Kanske är jag bara lite high strung just nu.
Eller så är du bara dum.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yay!
Så det finns verkligen fler av mig!? Jag trodde att jag var den ända som var av samma åsikt som dig i detta.


Knark är bajs!

Anonym sa...

den människan, är 29 år och fortfarande inte torr bakom öronen på en fläck. jag blir så trött på oansvariga människor, "det är så synd om mig yida yada". ÅÅÅÅÅÅHHH.