måndag 14 januari 2008

Jag hjärta London

Jag älskar London...

Tyvärr kärvar uppkopplingen...

Checkar ut från hotellet strax. Vad är grejen med dessa fula heltäckningsmattor? Varför fick jag inte min fish and chips invirad i tidningspapper? Varför bor jag inte i Kensington? Varför har jag spenderat så mycket tid på Starbucks när jag egentligen borde hetsfotat Big Ben? Och att dra med pojkvän kors och tvärs över hela London i jakt på en liten bagelshop som, när vi hittade den efter tre dagars letande, visade sig ligga i värsta slumområdet - kanske var det ett misstag, om än ett komiskt sådant.

Måste sluta nu. Blir dyrt.

Men jag älskar London.
Mer än...
Slå mig inte nu....
Paris....
Aj!

7 kommentarer:

Anonym sa...

SLAP!!!!!!!!!!!

;o)

Miss Upsey Daisy sa...

Duktig flicka.

London är oh så London.

Missy sa...

Nu kan du få vara min vän.

Unknown sa...

Dumma dig!

Oacceptablelt!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Told ya!

stella sweden sa...

Newyorknewyork....do I need to say more?

dddd sa...

Fy fan vad deprimerande att komma hem. :(

Lameilleuse: AJ!