fredag 8 februari 2008

Kladdkaka i glassform

12 kommentarer:

Linda sa...

Åh gud, jag äälsskar den glassen!!!

maria sa...

Love it love it love it

Miss E sa...

Har stått och dreglat över den länge - nu köps den!

Kerstin sa...

Fyfan vad gött :)

loathing sa...

alla tjatar om denna glas. det är ju två hippies som gjort den? måste bara smaka!

josefine sa...

åh men guuuud. ge mej! chokladterapi, jag tror verkligen på det!

hedgehog-sara sa...

stör inte, jag dricker rödvin. Skål!

MissKeepYourDistance sa...

Linda: Jag med!!!!!!
Maria: Jag är upp över öronen i den.... :D
Miss E: Köpköpköp!!!!
Kerstin: Ja, för katten!
Loathing: Du måste smaka. Måste!!!
Josefine: Jag med. Den bästa terapin EVER!
Hedgehog: Noterat! :)

viveca sa...

OMG. Ser gudomligt ut. *springer till ICA*

Tiffany! sa...

Ja fy fan vad den där är god!

Maria Byström sa...

Mums!!!!!

MissKeepYourDistance sa...

Viveca: Spriiiing! Det får plats måånga B&J's i Mangoväskan! ;)
Tiffany: Ja, för bövelen!!!
Maria: Yummie!!!