torsdag 12 juni 2008

Nu känner jag min Mac

Den trevlige killen som höll i lär-känna-din-Mac-kursen såg lite trött ut när alla nybörjaridioter gått. Det vill säga undertecknad, en tant som antecknade vartenda ord han sa och frågade "Vad tryckte du på nu?" hela tiden, en gubbe som tuggade tuggummi väldigt högt, en liten bortskämd unge som satt och sa "Kom ihåg att det är min MacPro, pappa, MIN MacPro" titt som tätt, en gubbe som verkade ångra att han köpt Mac överhuvudtaget, en tjej som gick efter en kvart samt en kille som verkade ha kommit fel. Jag behöver ett järn, såg Mac-killen ut att tänka. Alternativt "jag behöver en spikklubba".
Inte blev det bättre av att en av idioterna stannade kvar efteråt och ställde en massa dumma frågor. Vissa människor, alltså. Host, host, harkel.

Inga kommentarer: