tisdag 3 juni 2008

Vitast ben vinner

Helvete vad blek jag är.
Oh well.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till klubben! Man får ont i ögonen bara av att titta på mina. Är för lat för att använda brun utan sol och har inget tålamod till att sola.

Fru Choklad sa...

Tro mig..... Jag vinner......

dddd sa...

Jag bländar er båda!!!

Anonym sa...

noway..här har ni segraren..två timmar paddlandes kajak i stekande sol och..ingenting..mina pigment verkar ha självdött..

Missy sa...

Eh... HALLÅ!!! Jag är LÄTT vitast. LÄTT.

Du vet vart du ska skicka vinsten.

Anonym sa...

ok, glöm vad jag skrev förut..efter 5 timmar på Eriksdalsbadet med dotra kan jag nu jobba extra som stopplyse..åtminstone den vänstra sidan av mig...

- sa...

Äh, det är väl inget! Mina kritvita ben gör att folk inte kan titta direkt på dem, inte utan rejäla solglasögon iaf...helst såna man har för att slippa bli snöblind..

;)

Det värsta är att smalbenen blir inte bruna hur mycket jag än är i solen. Suck! På ryggen har jag dock lyckats bränna mig i vanlig ordning...kräftröd är bara förnamnet.