fredag 21 mars 2008

Nörd

14 kommentarer:

karro sa...

visst är vi bäst!

Missy sa...

Jag hade också velat vara "snygg". Hrmpf!

Anna Nio sa...

Oj, vilket bra test, jag blev 77%. :O

Thérèse Eriksson sa...

Underbart! Jag blev 70% och var tvungen att sno, så du blev länkad på kuppen :)

Jonna sa...

Jag hade också 64% :)

Anonym sa...

jag blev också snygg, det är ju viktigast ;)

- sa...

Är också både nördig å snygg, hahaha. 64 procent blev också mitt resultat. Inte illa! :D

Anonym sa...

44%..får väl räknas som hyggligt..ljudkortet har ju pajat så jag kunde inte lyssna på två frågor och Harry Potter vägrar jag.. :)

j sa...

åh men vilket gulligt test! det måste jag göra. NU!

stella sweden sa...

Jo jag skaaaa...sen...

stella sweden sa...

Nu har jag vart där....27% nööörd...men jag blev snygg!

nina sa...

Mäh, jag känner ju inte igen dig på boktestbilden. Vad hände med det gråa håret och hatten!? Mycket förvirrande... ;-)

Mickan sa...

roligt test! Tack!

dddd sa...

Karro: Jaaa!
Missy: Den antog nog att du var snygg och sket i att säga det.
Annanio: Hurra! Du är en nörd!
Innie: Ja, sno på!
Hedgehog: Helt klart! ;)
Jr: Kalasbra!
Jerk: Hahaha! Jag kunde inte heller lyssna. Jag chansade... :P
Josefine: Ja, skitkul! Vet inte hur tillfärlitligt det är, men iaf... :)
Stella: Ska... Bara... ;) Men du är ju snygg iaf!
Nina: Hahaha! Man måste ju få förvirra lite. :)
Mickan: Jag snodde det själv, men varsågod! :)