söndag 1 juli 2007

Jämmer, jämmer

Det här är ingen vanlig förkylning. Känns som att ha en tumör i halsen. Och yrseln... Jag säckade ihop i en fin liten hög i hallen på väg in till toaletten tidigare. Jag vet inte hur jag skulle överlevt om jag bott själv. När man ligger på ett kallt hallgolv endast iklädd trosor - då är man inte stor.

- Pojkvän? Om jag dör vill jag du ska veta att jag verkligen uppskattar att du samlar upp mina äckliga snorpapper och står ut med att jag bankar två gafflar mot varandra varje gång jag vill något.
- Flickvän, jag vill att du ska vara på det klara med att när det väl är jag som ligger där - då blir det hundra resor värre. Se till och njut.
- *host, host*

6 kommentarer:

Missy sa...

Stackars du! Ska jag buda över ett storpack Kleenex och ett par Ryan Reynolds-filmer...?

Anonym sa...

Näääääää, vad jobbigt. Stort krya på dig!

Anonym sa...

Åh jag älskar Ernst!!

Ja krya på dig och sånt mer bagatellartat också..

;)

Anonym sa...

gå till doktorn - du kanske behöver penicillin?

Kerstin sa...

Åh, vad fin han är :)

dddd sa...

Missy: Jag har Ryanfilmer så det räcker och blir över, men tack ändå...
Maria: Tack, tack... *hostar och snörvlar och tar en klunk varmt vatten*
Fredrik: Hahaha! Jag börjar tro att du verkligen diggar Ernst. :)
Hedgehog-Sara: Det känns lite bättre idag. Fortfarande ont, men klarar förhoppningsvis att bli frisk utan penicillin. Snörvel...
Kerstin: Ja, han är himla fin. :)