tisdag 31 juli 2007

Låga förväntningar

Jag brukar alltid förvänta mig sämsta möjliga utgång när jag ska göra något. Förväntar man sig jämt det värsta blir man ju aldrig besviken. Det gäller tentor, när jag öppnar min lönespec och väger mig. Nu var det ju i och för sig länge sedan jag vägde mig. Jag tror inte på sådan skit. Vågar är djävulens otyg. När jag går förbi vågen på SATS vill jag bara hoppa sönder den. Jag skulle nog kunna åsamka den rätt rejäl skada utan några större problem. I alla fall. Så när jag går upp imorgon och gör min fonetiktenta förväntar jag mig att det ska gå käpprätt åt helvete. Tyvärr lär det nog göra det också.

7 kommentarer:

Cax sa...

Inte då!
Upp med kindpåsarna och le!
Det kommer att gå så jeklars bra! :)

dddd sa...

Hoppas, hoppas.... Tack, rara.

Anonym sa...

Var det inte på torsdag du hade tenta? Eller har du fler? Jag och vår kära mammakompis vill iaf gärna träffas på torsdag efter din tenta. Vilken tid ungefär kan vi beräkna dig?

P.s. Lycka till på tentan/tentorna/böldpesten/Harry mm.

Missy sa...

Håller alla tummar och tår jag bara kan hitta för dig! :-)

Fröken Lund sa...

Lycka, lycka, lycka till!

Anonym sa...

lycka till! det kommer gå bra!!! håller tummarna!

dddd sa...

Tack alla! Det känns onekligen som en liten puff i ryggen. :)