torsdag 26 juli 2007

När ingen ser

Är det bara jag som äter chokladsås direkt ur tuben? :O

13 kommentarer:

Anonym sa...

Gör inte alla det?;)

dddd sa...

Jag ville bara dubbelkolla. ;)

Linda K sa...

vilken tub? vilken tub???

Krista sa...

Nope, du är inte ensam :D

Missy sa...

Ja. Det är bara du. BARA du. Känns det jobbigt? Lite? Nej?

Anonym sa...

om det är o´hoy så är jag lika skyldig som du :)

- sa...

*visslar och tittar i taket*

Ok, jag erkänner. Det har hänt..(ganska många gånger)

En flicka som heter Julia sa...

åååh jag som trodde jag var ensam, det är ju det bästa som finns.

dddd sa...

*sjunger* o'hoy, o'hoy, oooo'hoy!

Vi är fler! Underbart!

Anonym sa...

Chokladsås, kristyr, klister - allt är godare direkt ur tuben. Och så kan man leka att man är astronaut.

annen sa...

Nä! :P

Anonym sa...

Ja du är ensam... för jag äter bara kolasåsen... tihi

Anonym sa...

När CHOKLADSUGET kommer och inget annat finns hemma, kramar jag ur TUBEN till sista droppen!