onsdag 10 oktober 2007

Kan du kasta ut pappret, tack!

Mitt sunkiga hyreshus håller på och renoveras. Byggarbetarna verkar inte bry sig nämnvärt om att det bor folk i huset - passar man sig inte är risken stor att man får ett handfat i skallen. Det gäller att vara uppmärksam. Häromdagen kom en toalett utflygandes genom fönstret på andra våningen precis när jag stod och ropade på katten.

- Kom, kisse, kisse, kisse...
- Meeeoow...
BRAK!

Man kan få hjärtstillestånd för mindre. Just nu står det två toalettstolar på gräsmattan framför huset. Vad får jag om jag helt sonika går ut och sätter mig på en av dem och pinkar framför hela huset? frågade jag pojkvän. Hundra spänn, sa han.

Moahaha. Lättförtjänta pengar. *gnuggar händerna*

UPDATE: Tre toalettstolar! Någon som behöver en?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä...ingen toastol men väl en hundring. Om jag kommer och uträttar mina behov - får jag också betalt då? *s*

karro sa...

hur gick det med lille kissen då?

Annalyza sa...

Ser de bra ut?
skulle faktiskt behöva en.....