torsdag 18 oktober 2007

Och nu till något helt annat...

För ett par månader sedan såg jag en dokumentär om killarna som låg bakom Columbine-massakern i USA. Man fick bland annat ta del av en film där de medverkade själva och gav sin syn på saker och ting. Som hur mycket de hatade allt och alla. Efter det blev jag fruktansvärt osugen på att skriva fler hatlistor. Nu menar jag ju i och för sig inget illa med mina inlägg som är mest på skämt, men jag fick liksom en liten tankeställare efter den där dokumentären. En del saker som jag skrivit var saker som Dylan Harris stod och rapade upp kort innan han gick loss med ett automatgevär i skolan. Det gjorde mig jäkligt illa berörd. Därför la jag ner hatlistorna. Jag tar inte bort något från bloggen, men det är tveksamt om det blir några fler.
Ja. Det var bara det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och detta kom du fram till ett par månader efter du sett filmen? ;-P

dddd sa...

Exakt. :)