lördag 1 september 2007

Box Box Box

Nu har jag suttit i två dagar och betat mig igenom andra säsongen av Prison Break. Mina ögon är alldeles fyrkantiga. Den hårt arbetande pojkvännen får kolla på helgen istället. Jag kikar in i vardagsrummet då och då där han sitter fastklistrad vid tv:n och väser (jag väser, inte han...) : Nämen, nu blir det spännande, serru! och Vänta bara... Vääänta bara... Oj, oj, oj... samt Hur mycket spö skulle du ge mig om jag avslöjade allt nu? Så nu får jag inte komma in dit mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste älska PB..
Huvudsakligen när dom kör deras "klipp-sak". I början är det typ att dom letar efter en grav, så är rymmarna i någon lagerutrymme medans poliserna står utanför.. Så blir det typ: Kommer poliserna gripa dom? Så går kameran över till poliserna när dom öppnar, och BOOOM.. Fel lagerutrymme!!!
Denna klipp-finess används flera gånger under serien och varje gång blir man jaha.."Va oväntat att dom inte var där, för vore ju en bra serie om polisen tog ALLA rymmarna på en gång. :-P" :-D
Nu ska jag sova, party party inatt. Druckit rödvin för första gången in my life. Iallafall Druckit... Annars bara snuttat på möget.
Gatonegro med cola, det är väldigt okej. Man slipper den beska smaken från vinet, men ändå lite vinsmak. :-) Positivt. Blir lite lyrrig av det. Kändes dock lite konstigt, som om min kompis(som hade festen) tjej ragga på mig. Smekte mig över bröstet(utanför kläderna) o gav mig puss på kinden o så när vi prata. Hoppas bara hon var full, annars lär det bli sådär om dom ska resa till USA tillsammans(hon bor där, han ska flytta).

dddd sa...

Precis. Jo, jag tror ju också att den där doktorbruden kommer att dö - i början av nästa avsnitt... Typ. Och ta det lugnt med vinet och colan, hahaha! ;)