fredag 7 september 2007

På toan. Där de hör hemma.

Det där dokumentstället som jag satte ihop helt själv (och som ett barn förmodligen hade kunnat sätta ihop på nolltid) har precis invigts. Jag la två räkningar i den översta lådan och slog glädjestrålande ihop händerna eftersom nu, nu jävlar ska det bli ordning och reda. Inga fler räkningar som öppnas när jag sitter på toa och sedan glöms bort under alla Larson-tidningar och Game-tidningar som ligger därinne och sedan får jag höra att jag inte har någon som helst koll och guuud, vad du är slarvig och ENOUGH ALREADY, JAG VET ATT JAG ÄR HOPPLÖS! Så. Ordnung! Sedan upptäckte jag att det var en sjuhelvets dyr elräkning och en nästan lika saftig linsräkning som låg där och hånskrattade. Så jag la in dem på toan. Under alla Larson-tidningar. Väck med skiten.

Inga kommentarer: