fredag 17 augusti 2007

Baaarnatrooooo

På väg hem från jobbet gick jag och gnolade på några av de psalmer jag tvingats lyssna på under kvällen. Rena hjärntvätten. Inget ont om psalmer, men de har inte direkt någon lugnande effekt på mig. Snarare tvärtom. Men de sätter sig. Med besked. Baaaarnatrooooo.... Oooooovan däääär.... Häromdagen var det Lasse Berghagen och innan dess... förmodligen fler psalmer. Man har en förkärlek till psalmer där jag jobbar. Där gick jag och småsjöng och lallade om helgon som samlas när tre smålulliga partypinglor kom vinglande mot mig. De gnolade också på något. När de närmade sig kunde jag höra

lick, lick, lick her p***y wet, dadadum, dadadam, dadadum...

Sedan hade jag inte längre psalmer på hjärnan.

5 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Ha ha ha! Ja ibland kommer man av sig ;)

dddd sa...

Jag har fortfarande den där... ehum... snuskiga strofen på hjärnan. Jag blir tokig!

Mary Lady Luck sa...

Ack, alla dessa olika melodier!

Anonym sa...

nar jag gick for att hamta min kusin pa tagstationen i onsdags kom jag pa mig sjalv att sjunga L'il Kim's "How Many Licks? Och inte den censurerade versionen... Jag sprang resten av vagen illrod i fejset!

dddd sa...

Mary: Precis. Var fanken kommer de ifrån? :O
Ems: Dirty girl... :)