måndag 27 augusti 2007

Och mina skor luktar röv

Jag skulle köpa strumpor på gymmet eftersom jag råkat glömma mina hemma. Plockade ner ett par från väggen och frågade tjejen i receptionen vad de kostade. Jag gissade på en sisådär 20 spänn. 30 på sin höjd.

- De kostar 80 kronor, sa tjejen i receptionen och jag dog nästan.
- 80 kr? kraxade jag fram.
- Ja, svarade tjej i reception. Men det är superstrumpor.
- Verkligen?
- Ja.
- Allvar?
- Nej.
- Nähä.
- Ska du ha dem?
- Nä. Jag tar en banan istället.

8 kommentarer:

Missy sa...

Men tydligen är det ju ett väldigt bra gym det där. Det har jag hört från säkra källor ;-)

Anonym sa...

Jag använder typ samma strumpor 3gånger i rad när jag är ute o går..
Den 3e gången så råkade jag andas in samtidigt som jag vecklade ut strumpan.. BAD IDEA. Höll på o dö!

dddd sa...

Missy: Precis. Sajna up nu! Go on! *lockar med en kaka*
Anonym: Vill du höra en hemlis? *viskar* Det gör jag också...
Oh, nu fick jag en finfin idé till ett inlägg! Tack!

Anonym sa...

Vadå? Bumpeti-bumpeti-bump-inlägget? :-)
Eller där kommer ännu ett sko-mögel inlägg? ;-)

Linda K sa...

ha ha ha! försökte samma sak med en bh en gång, men den kostade väl nån tusing så jag valde också frukt.

Ms Garbo sa...

Allvarligt, om du knölar ner bananer istället för strumpor i skorna förstår jag att *hrm* obehaglig lukt *hrm* uppstår!!

*lol*

Helt Gratist Tips Från Tant Tekla: När du fått bort bananmojset och bara den dåliga lukten finns kvar, kan du lägga skorna i frysen något dygn, då dör en massa äckliga bakterier som ...ja, är de som luktar illa...

Mel sa...

Hade samma upplevelse i förra veckan med ett par leggings från Filippa K, du vet, sånda där leggings i bomull som ALLA tjejer gått omkring i hela sommare, som kostar typ...100 kr på H&M. Filippa K, den girige bruden, hon ville ha FEMHUNDRA KRONOR för sina gråa bomulls leggings!

Helt Sjukt!

dddd sa...

Anonym: Det kommer, det kommer. Ngn gång. :)
Linda K: Frukt framför bh! Det är rätta takterna!
Ms Garbo: Hahahaha! :D Och tack för tipset!
Mel: Driver du med mig??!! Jag hade ågren över ett par leggins från Åhléns för 149 pix. Sweet Jesus! 500 spänn. Jag dör igen!