söndag 26 augusti 2007

Ryyys

Jag har nääästan läst ut Låt den rätte komma in. Majgad. Kan någon komma och hålla mig i handen? Häromkvällen låg jag och läste den i sängen. När ögonlocken började bli tunga lade jag bort den, släckte lampan, lade mig mig tillrätta, somnade - och hade mardrömmar hela natten. Samtidigt vill jag inte att den ska ta slut eftersom den är så nedrans bra. Nu väntar jag bara på att Pappersväggar ska dimpa ner i brevlådan så jag kan kasta mig över den innan det är dags att ägna sig åt kurslitteratur i första hand. Nä. Nu ska jag fortsätta läsa. Var är min nalle?

5 kommentarer:

Linda K sa...

den är så bra att jag måste dansa en bugg och rysa samtidigt!

Anonym sa...

ååååå, ytterligare en bok att läsa. Bra tips! Hoppas du hittade lilla nalle ;-)

mikebike sa...

hey. läs snabba cash. så jävla skönt driv, spänning fast inte rysare. jag älskade också låt den rätte. en av de bättre på länge. hans nummer två var inte alls lika bra så skit i den. lasermannen är också ett fett hett tips om du inte läst den. jag vågar garantera dig att u kommer älska båda.

dddd sa...

Linda K: Skitbra!!!
Maria: Ja, läs för tusan!
Mikebike: Jag ska ta och läsa Snabba Cash. Inbillar mig att det inte är min typ av bok, men vad fasen. Jag får väl ta och ge den en chans. Lasermannen ska läsas! Tack!

Anna Nio sa...

"Hanteringen av Odöda" får du inte missa heller! Jag har "Pappersväggar" liggande här och väntande på mig, mmm. All good things.