lördag 12 maj 2007

Precis

Det sågs på Chocolat igår. Pojkvän förstår inte Johnny Depps storhet. Jag försökte förklara:

- Du, pojkvän? Jag älskar dig, men om Johnny Depp skulle knacka på och be mig rymma med honom skulle jag nog bli så illa tvungen att följa med. Du är på det klara med det? OK?
- Så får du inte säga. Fattar du väl. Tänk på min stolthet.
- Jamen. Om han med klorna och pollisarna i X-Men skulle knacka på och be dig dumpa det där lilla rultiga trollet som sitter med krum rygg och bloggar och istället bli hans sidekick - skulle du inte hänga på då?
- ...
- I rest my case.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha - jag hänger i så fall hellre med deppan, om man får välja :)

dddd sa...

Jag med. Oh, ja. Jag med. :)

kazarnowicz sa...

men vänta ett tag - du får ligga med johnny och pojkvän får bli SIDEKICK? är inte det lite orättvist? sidekicks får aldrig ligga.

jag tycker nog att pojkvän kunde ta typ famke janssen i så fall. eller angelina. så tar jag brad.

(nä, jag skoja bara, jag tar jake så klart)