onsdag 16 maj 2007

Truly disgusting

Efter att ha provsmakat samtliga *rap* Malaco Truly-sorter som jag fick hem *sur uppstötning* har jag kommit fram till att jag inte kan linda in det. Hur mycket jag än vill. De smakar faktiskt bajs. Fine. Jag vet inte hur bajs smakar. Men jag kan tänka mig att det smakar som... Malaco Truly. Dessutom kan jag inte låta bli att störa mig på formuleringen i kampanjbladet:

Gör dina tjejkompisar glada och dela med dig av Malaco Truly.

Tänk om jag inte har några tjejkompisar? Va?

Det stör mig. Himla mycket. Det och att deras lilla slogan är

It's OK to enjoy.

Jag vet inte. Naaaw... Jag vet inte.

Lakritsen och Exotic affairs var iofs ätbara. Faktiskt.

3 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Mhmmm jag gissar att det är fråga om någon sorts lågkalori variant här. Varför vänder sig produkten så uppenbart bara till tjejer? Förväntas det bara vara tjejer som ska äta äckligt lågkalorigodis och ständigt banta? Bojkott säger jag bara ! Dom kan ta sitt bajssmakande godis och stoppa det någonstans där solen inte skiner!

Slick sa...

Äh, gnällfior. Jag tyckte godiset var gott! Jag åt alla påsarna med såna där swirly-swirly-mönstrade godisar på ungefär fem minuter. Förutom en som jag sparade till lilladuktig.

dddd sa...

Bling Bling Girl: Jag håller fullständigt med. Fst lakritsen var ju iogs god.... :P
Bargainbitch: Lakritsen var god. Och skummisarna sådär. Ja, jag gnäller. Moahahaha! Så otacksam. :)