fredag 22 juni 2007

Call off the flyttfirma

Ay caramba! Läsarstorm. Nästan. Jag skaffade metroblogg mest på skoj. Layouten är för jäkla ful. Jag är allergisk mot fula layouter. Och Steve kan inte följa med, vilket innebär no can do. På Silverfiskens blogg kan man läsa sura kommentarer som "du har sålt dig" och "sista gången jag läste dig", vilket är helt absurt. Känner man att man har så pass många läsare att man skulle kunna tjäna en hacka är det väl inte hela världen. Jag läser Fiskens blogg eftersom jag älskar hans sätt att skriva. Jag tycker verkligen inte att han har sålt sig. Han är fortfarande en av mina favoritbloggare. Men jag skulle inte byta själv. Jag gillar Blogger. Om man ska vara lite krass - jag har inte tillräckligt med läsare för att kunna tjäna på att ha en metroblogg, vilket jag är jävligt glad för. Jag skulle göra ner mig av skräck om jag hade fler läsare. Oh, the horror. Dessutom skulle vitsen med bloggen försvinna - i alla fall för mig. Jag vill skriva på egna villkor och jag vill att mina texter ska vara mina texter. Mina kriser. Mina utbrott. Naw, jag skulle aldrig byta. Ha en helt fantastisk midsommar! Helan går!

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Ha en helschysst midsommar där själv:-) Och jag är inne på din linje vad gäller Metrobloggen. Så.

dddd sa...

Tackar, tackar! Jag gör en deal med mina läsare - jag raderar min metroblogg och ni mördar inte mig. Ok? :)

Cax sa...

Gött radera h-vetet! :D
Du säger att silverfisken är din favvobloggare...
Här har du ditt stora fan av din blogg!!!
Som du skrev om silverfisken..."Gillar hans sätt att skriva...".
Här har du en som verkligen gillar DITT sätt att skriva!
Keep it up...old lady! ;)

dddd sa...

Vad du är söt...