tisdag 26 juni 2007

Titta vad jag hittade. En lista. Bara sådär.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Fucking 5 på morgonen, mummel, mummel, mutter, mutter...
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 20 kr i mynt.
3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest
4. Favoritplanet? Ja, det blir väl jorden. Så originellt.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? "Privat nummer"
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Jag hatar allihop.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Linne och nerhårad, kortärmad omlottröja.
8. Sätter du etiketter på dig själv? Varje dag. Helst Chiquita. I pannan.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Barfota utan strumpor och skor...
10. Ett ljust eller mörkt rum? Let there be light!
11. Vad gjorde du vid midnatt? Sov som en gris.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Tele2 kommer den 2007-07-06 att dra 197 kr från ditt konto. Med vänlig hälsning Tele2.
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? På Avenyn.
14. Vilket uttryck använder du mest? Fuck. Uttalas "fffaaaack!" med eftertryck.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Probably pojkvän.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Katten.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Choklad, choklad och... choklad. Och maränger. Och grädde. Och glass. TILLSAMMANS!
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Noll. Men min mamma har 30-40 rullar som ligger och dammar hemma.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 126. Det var tider det!
20. Din värsta fiende? Loppor och karies.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En bild på Brucan ur Die Hard 4.0.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
(Surt) Ja, hej då rå.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? En miljon bucks och jag flyger högt av lycka. Flax-flax-flax.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Jag hatar alla just nu. PMS.
25. Senaste låten du lyssnade på? Ingen aning.

10 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

PMS.

Man skojar inte bort det.

Idag har jag tänkt elaka & arga tankar om alla.

Så har du någon där som du vill slå hårt i huvudet är jag gärna med på ett hörn.

dddd sa...

Let's do it! Ta med basebollträ så tar jag med något vasst.

Missy sa...

Tre saker på din lista stämmer fint på mig också. De pinsamma. Great...

Missy sa...

Ok. Två saker. NÅGON ändrade lite...?

dddd sa...

Jag kopierade listan från Minna (minnert.blogspot.com) och råkade missa att radera hennes svar på den sista frågan... Jag har faktiskt inte hört den där andra låten... :P

Missy sa...

Va? Näe... öhm... inte jag heller. Faktiskt.

karro sa...

kul lista! snor den. Tack!

Anonym sa...

Ha, den här måste jag göra pronto! :)

Anonym sa...

tihi, jag skrev också sådär om Chiquita.. :)

dddd sa...

Sno på, folks! :)