söndag 24 juni 2007

Första, andra, tredje - såld till den gamla tanten som just tog sig för bröstet och segnade ner på golvet!

Plötsligt händer det. Man går från att kika på tekoppar på Indiska till att kika på lägenheter. 49 kr vs. 1 650 000 kr - det känns inte riktigt hållbart. Så varför sitter jag här och planerar att ringa till banken för att stämma möte med... eh... en person som kan avgöra om man bör hålla sig till tekoppar istället för att buda iväg på en varsamt renoverad jättecharmig etagelägenhet? Och om det går så långt att det blir blir visning och budgivning - då vet jag inte om mina nerver pallar. Etagelägenheter är ju ändå på tok överskattade. Och vem behöver egentligen ett kök med handtag på skåpsdörrarna? Inte jag*.

*Jag! Jag! Iiiiiihhh!

4 kommentarer:

Missy sa...

Betänk dock: Handtag på skåpsdörrarna ÄR det nya svarta. For real.

dddd sa...

Sluta. Jag börjar gråta. Uuuäää...

Anonym sa...

Hehehehe. Klart du ska slå till! Mycket skåp ska det vara som slukar alla tekoppar också ;-)

dddd sa...

Absolut! :)