torsdag 28 juni 2007

Mens är roligt

Cravings igen. Kan inte sluta sukta efter gammaldags vaniljglass. Jag dör. Det hjälper inte hur många glas vatten jag dricker, man kan inte lura Mr Craving. Mr Craving vet. Han är luttrad. Han fnyser och muttrar något ohörbart och sedan blir det tio tunnor värre. "Vatten? Du ger mig vatten? Ger du mig inte glass snart kan jag inte svara för följderna. Comprende?"
Om PMS-suget är så illa - hur illa är då inte graviditetssuget? Jag vet inte om jag någonsin vågar skaffa barn. Jag kommer förmodligen gå runt med tre burkar jordnötssmör i väskan samt en sked i en kedja runt halsen och när jag inte hittar exakt det jordnötssmör som jag vill ha kommer jag att bli våldsam och slå ner någon och sedan hamnar jag i finkan och blir känd som "jordnötssmörerskan" och efter det går det bara utför och... och... Vi slutar där.

7 kommentarer:

Linda K sa...

peanut butter lady - det låter bra på nåt vis.

Anonym sa...

Haha, jag gillar dagens 90210! :D

Missy sa...

Haha-fuckin-ha. Mens är djävulens påfund!!!

Högaktningsfullt
PMS-bruden

Anonym sa...

Jag vill också ha mens. Gillar inte att den inte kommit ännu... Jag brukar ju ha lite innan dig :-(

Anonym sa...

Kan passa på att säga tt gammeldags vaniljglass är en höjare till din mammas urgoda äppelpaj. Mmmmmmm...

dddd sa...

Linda K: Visst gör det. Jag ska nog byta bloggnamn. :)
Fredrik: Ja, Donna och Brenda klämmer ur sig en hel massa lattjo saker. Jag kan inte kontrollera de längre.
Missy: Typ.
Missy: PMS. Inte mens, darling. Men den kommer nog.
Maria. Vet du vad? Det kan jag skriva under på! :)

Anonym sa...

åh fy fan tack för dagens garv! en jordnötssmör sked är det nya ugglehalsbandet alltså?