onsdag 6 juni 2007

Vissa förstår helt enkelt inte det fina med att dela med sig av sina frukostvanor

Pojkvän ställer sig bakom mig och kikar på skärmen:

- Vad är det här? Är det allvar? Finns det människor som skriver vad de äter till frukost? Att de just ätit jordgubbar?
- Ja.
- Men... Men... Vem vill läsa det? Vem?
- Tja... Alltid finns det någon.
- Allvarligt. Jag ska också starta en blogg. Mitt första inlägg: Kära bloggen! Idag var jag väldigt hård i magen. Hahaha!
- Lägg ner.
- Kära bloggen! Imorse när jag använde tandtråd hittade jag en halv oxfilé fastkilad mellan två kindtänder.
- Kära bloggen! Idag slog min flickvän mig oh, så hårt.
- Gjorde hon väl inte.
- Vänta bara.

6 kommentarer:

Linda K sa...

*kiknar* :D

Terése sa...

Låter nästan som min pojkvän! :)

Anonym sa...

hahahahaha - jag skulle älska en bajsblogg :)

annen sa...

Hahahaha! :D

Fru Choklad sa...

Ha ha ha ha! Kan han inte starta en blogg snälla!

dddd sa...

Linda K: :D
Terése: Hahaha! Tsss... De fattar inte tjusningen. ;)
Hedgehog-Sara: Ahahaha! Jag ska hälsa pojkvän det. Eller inte. Risken är stor att han faktiskt startar en. "Miss KYD''s pojkväns bajsblogg" - hahaha!
Annen: :D
Bling Bling Girl: Hahahaaha! I hope not. Inte en bajsblogg iaf...