lördag 16 juni 2007

Smygblogg

Jag bloggar på arbetstid... Shhhh... Säg det inte till någon...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag ska skvallra. Själv skulle jag ju aldrig komma på att blogga på arbetstid...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Ursäkta... Anyway, hur blir det med midsommar förresten?

Anonym sa...

hur ser du ut i uniformen undrar jag. :) snart kommer nog ditt paket. jag hade det i väskan o ur väskan o bara glömde o glömde att köpa frimärken. till slut postade min man det. :)

Anonym sa...

fast nu tänkte jag ju helt fel, jag blandade dig med cilanpilan som skulle jobba på anstalt. sorry. jag äter inte alls, pulvrar nu, det är därför jag är helt väck. jag blandade ihop er för att ni är mina roliga-bloggare. :) det kunde finnas värre att blandas ihop med..

Anonym sa...

Lovar. Jag skvallrar inte. huvudsaken är att du bloggar :-)

dddd sa...

Miss blablablabla: Hahahaha! Vi hörs om midsummer!
Vajl: Jag är himla piffig. Första veckan gick jag, i brist på "riktiga" tofflor, omkring i lackballerinas. Jag är ett naughty litet vårdbiträde. Och det är ingen brådska med postandet. Jag är likadan, hahaha!
Maria: ;)