torsdag 28 juni 2007

Dö hårt

Die Hard 4.0. Recension utlovas när datorn slutar sega.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag blev pucko på den under den första halvtimmen.

Anonym sa...

värd att se?

Emanuel sa...

Imorgon ska jag se den. Har längtat i 12 år. Den kommer vara bra. Om den inte är det kommer jag låtsas att den är bra.

Anonym sa...

Många som ska se den. Blir nog en riktigt stor kassako. =)
Ska också se den imorgon. Tjuhu!

Malou sa...

Holy cannoli, hur bra var den på en skala?? :D

Cax sa...

Woow, har du redan sett den?
Säg, säg, säg och åter säg...kröp han omkring i lufttrummor och klättrade omkring på...dumma ställen?
Å säg mig igen...blev han smutsig i denna film med?

SÄÄÄÄÄG!!!

Anonym sa...

Filmen ska jag se. helt klart! Älskar action :-)

dddd sa...

Linda: Hahaha! Fast den var rätt underhållande. När jag inte nickade till, vill säga...
Fredrik: Ja. För att det är Die Hard. Man får helt enkelt ha överseende med att vissa scener inte är annat än publikfrieri. Helt klart underhållande. Jag skulle aldrig ha nickat till om jag kommit direkt från jobbet.
Emanuel: Jag har också längtat. Hoppas inte att jag grusar någons förhoppningar med min lilla amatörmässiga recension. Den var cool. Faktiskt.
Anonym: Have fun! Kassako blir det absolut.
Malou: Om jag skule betygsätta (1-5) skulle den nog få... en trea. Inte en jättestark trea, men ändå. Hahaha! Miss KYD goes critic. :)
Cax: Han klättarde så vitt jag kan minnas inte runt på särskilt mycket. Men han sprang en hel del. Och blödde rikligt. :)
Maria: Klart du ska se den! :)