fredag 6 april 2007

Var är alla kycklingar?

Man vet att något gått förlorat när man inte längre bryr sig om påskägg utan istället slänger ner två chokladkakor i varukorgen och tänker: meh, påskgodis, schmåskgodis.

Gjort idag:

Tränat mage tills det brände som eld i hopp om att kunna se någorlunda fit ut i min nya bikini i sommar.
Ätit onyttigheter till lunch efter att ha kommit fram till att baddräkt på sommaren är oh, så mycket coolare än bikini. Yes, indeed.
Kommit fram till att det är väldigt o-påskigt här hemma
Suttit och surat över att det är så o-påskigt här hemma
Rakat benen i brist på annat att göra
Suttit och beundrat färgen på drinkmixern jag köpte på Systemet igår. Blått är fint. Oh, så fint.
Kollat upp i taket och insett att jag seriously måste städa. Jesus Christ.

Näpp. Nu drar jag iväg till Miss E.
Ha en fantastisk påsk! :)

13 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har inte ens julpyntsom är basic. Jag är en avskvärd människa.

Glad Påsk!

Darling sa...

hmmmm, låter precis som min dag...
Ha en schwonderful påsk!

Fröken Lund sa...

Om du vill läsa nåt underhållande, min vän, så gå in hos citronmuffin och läs inlägget "klicka" och kommentarerna till inlägget.

Humor. På allra högsta nivå. Jag tror att jag genast måste sadla om och utbilda mig till lärare så att jag kan banka in lite svensk grammatik och rättstavning innanför pannbenen på dagens småflickor. Vad säger du? Är du med mig?

Fröken Lund sa...

Jo, och lite vettiga värderingar + lite självkänsla i de småstackrarna så de inte tror att de måste klä av sig för att få uppmärksamhet. Are you with me, mate?

Fru Choklad sa...

Glad påsk till dig med och en dunderkram dessutom!

Fröken Lund sa...

Glad Påsk! Hoppas du får rätt godis i påskägget. :-)

Anonym sa...

Ha en go och glad-kexchokladpåsk ;-)

Anonym sa...

Ha en go och glad-kexchokladpåsk ;-)

Missy sa...

Glad påsk, kära lilla tant :)

Anonym sa...

men asså var är duuuuu???

Anonym sa...

Joyeuses pâques, très chère!

Ivana sa...

Chokladkakor har alltid varit & kommer alltid vara godare än några jävla ägg! HA! Hoppas du får en underbar påsk & helg det som är kvar av den!

dddd sa...

Miss UD: Glad påsk på dig med!!! En till som dissar påskpynt - yay! ;)
Sigantur J: Detsamma! :)
Fröken Lund: My oh my. Jag läste. Jag är med dig - till 110 %. Och glad påsk på dig med! :)
Bling Bling Girl: En stor påskkram tillbaka! :)
Maria: Tack ska du ha! Hoppas att du haft en störtskön helg du med! :)
Missy: Och glad påsk på dig, lilla pezfiluren! :)
Vajlan: Jag sitter i min skabbiga lägenhet i Götet. Var är du? :)
Lameilleuse: Joyeuses pâques! :)
Ivana: Jag har haft det störtbra! Tack detsamma, snälla du! :)