torsdag 15 februari 2007

Andorra funkar det med. Eller Kiributu. Jag har hört en massa fina saker om Kiributu.

Om man skulle ta och göra något radikalt?

Färga håret svart?

Vitt?

Grönt?

Hm.

DET MÅSTE HÄNDA NÅGOT SNART ANNARS FÅR JAG KRUPP!!!!!

Har jag sagt att jag inte klarar av slentrian? Igår försökte jag övertala sambon att flytta med mig till Kina. Kina verkar väldigt trevligt.

- Då kan vi ju äta Kinamat varje dag. VARJE DAG! Iiii...
- Sant. Fast där kallar de det nog bara "mat". Tyst nu.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tja du... Jag har en gratiskupong på toning du kan få om du vill...

Malou sa...

Du har ju så fint vitt hår på bilden redan... ;D

dddd sa...

Miss E: Släng in lite wokade nudlar and you've got yourself a deal! :)
Malou: Sant. Men jag börjar tröttna. Funderar på att byta ut hättan mot en keps också. Ballare.

Mel sa...

Nån har snott det där Kina skämtet från "Vänner" :p

Anonym sa...

Slentrian är trist. urtrist.

Även om din blogg avslöjar att du lever ett rätt ...roligt liv ;-)

Mary Lady Luck sa...

När jag har tråkigt brukar jag köra "modern dans" för min kille, i egen tolkning då eftersom jag inte kan dansa. Tänk skumma balettfigurer med kläder som är lite sönderrivna så närmar du dig min stil. Underhållande både för honom och för mig. Ibland skojar jag till det med något sidenband eller nåt som jag fladdrar lite med i mitten av något hopp eller nåt. For real.

Anonym sa...

Du verkar lida av lika mycket tristess som mig just nu. Lider med dig....

dddd sa...

Mel: Har jag inte berättat att min pojkvän är medförfattare till Vänner? Måste ha glömt att nämna det.
Vi citerar allt från serier till Arnoldfilmer här hemma. Det blir liksom roligare så. Och räck inte ut tungan åt mig. Häromdagen gick jag dessutom runt och bröt på tyska i fem timmar. Inte för att det är relevant. Jag ville bara säga det.
Maria: Tro mig. Det gör jag inte. ;)
Mary: Modern dans, säger du? Räknas "sitta i soffan och slökolla på tv" som modern dans? För jag orkar inte röra mig ur fläcken. Förresten är jag ensam hemma just nu. Jag kan ju dansa för mig själv. :)
Fredrik: Jag har sådana perioder ibland - perioder när allt bara är pest, bajs och död. Jag rycker snart upp mig. Hoppas jag.

Anonym sa...

Kompromiss; färga håret schackrutigt säger jag! Do it and feel precious. Få folk att undra genom att färga håret i gay-flaggan? Eller något så radikalt så att du rakar av dig ett ögonbryn? eller färgar ena ögonbrynet gult? Here comes the 2007... :D