fredag 2 februari 2007

Woo me

Jag kan fortfarande inte komma in på varken min eller andras bloggar (men blogg.se är inga problem). Jag kan logga in, men inte se det jag postat. Eller era kommentarer. Scheisse... Det fungerar bara ibland. :( Det verkar vara min dator som krånglar, eftersom jag kommer in utan några som helst problem när jag är i skolan. Gaaah!

Dessutom har jag fått utslag över halva kroppen* och freakade loss totalt efter ha googlat på "utslag". Aaarrrghh... Man ska INTE googla på "utslag". Eller saker som har med sjukdomar att göra ÖVERHUVUDTAGET. Aldrig. Någonsin. Eller sitta och läsa FASS för skojs skull. Ever.
Nu bär det iväg till akutmottagningen. Festligt värre. Hälften av utslagen sitter på ena skinkan. Oh, wooo me! Woo! Woo! WOOOOO! Kan lika gärna löpa linan ut och dra mig mina skabbigaste tanttrosor så läkarna får sig ett gott skratt så här på fredagseftermiddagen. De kan de behöva, de förstoppade stackarna.

Förresten. Fick precis veta var jag ligger på den moraliska skalan. Intressant. Väldigt intressant. Jag visste väl att jag skulle brinna i helvetet. Jag visste det! Efter att ha gjort testet såg jag att jag fått 240. Kollade vad som stod på 240. Oj, tänkte jag. Jag hade ingen aning om att jag var så kristen. Där ser man. Sedan såg jag att det stod - 240.

"På den yttersta dagen kommer Satan att välkomna dig med öppna armar och det är först då du kommer att förstå att du har valt fel Herre. Vi ber för dig och om du vill försöka att förändra ditt syndiga leverne så är du hjärtligt välkommen att kontakta oss."

Jag har hört att de ska ha riktigt smarriga marsipangrisar i helvetet. Och kalasgoda semlor. Och att man får sin alldeles egna slush puppie-maskin. I valfri smak.

Neat.

*Och VARFÖR berättar jag det? Ingen aning. Sympati, kanske? Förmodligen. Så är det nog. Hm.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tänker på att pigga upp tillvaron för läkarkåren genom att välja ett par "rediga" tanta-trosor.

Att vara prickig är ingen hit- om man inte är en dalmatiner, förstås!

... och helvetetstestet gav mig också respass direkt ner, som vanligt... hihihi.

Anonym sa...

Stackare... Kanske tur att du inte ska gå som Liza imorgon då :-)

Miss Upsey Daisy sa...

..skulle kunna vara borelia ?

Fröken Lund sa...

Jag hade -200 och var visst också satanist. Go figure.

Anonym sa...

*sällar mig till satanist-gänget!*

Hoppas dina trosor inte hindrade doktorn från att ställa en korrekt diagnos! :)

/K

Anonym sa...

om det är någon tröst så fick jag -220. vi kan ju ha sällskap i helvetet :)

Anonym sa...

-190..Du är onanist såväl som vegan..hahaha..jag, vegan? :)

Anonym sa...

Jag får sälla mig till gänget som åker direkt ner i helvetet. Men hellre där än i en himmel där även sniglarna har vingar

dddd sa...

Maria: Hahahaha! Snacka om att ta expressliften ner! Min första tanke när jag trodde att jag blivit ultrakristen var: Men... Jaså. Måste berätta det för mamma! Hahahaha! Hon kommer ALDRIG tro mig. Aldrig! :D
Miss E: FFS. Jag kan gå som Outbreak-viruset. :(
Miss upsey daisy: Jag tror inte det. Jag har ju katt, men det är väl lite väl kallt för fästingar? Dessutom brukar de aldrig hoppa på mig.
Fröken Lund: Ha! Jag vinner! Moahahaha! Ska vi offra en get tillsammans och sjunga lite sataniska hymner?
Anonym: Hahahaha! Jag behövde inte gå. Precis när jag var på väg ut genom dörren märkte jag att de gått ner en aning. Ringde sjukvårdsupplysningen som sa att jag avvakta. Men, no worries. Blir det värre måste jag gå iväg. Lovar att dra på mig skabbe-trosorna då! :D
Thesseloppan: Weeeee! Sällskap!
Jerk: Hahaha! Nu sprutade jag ner hela dataskärmen i en hysterisk skrattattack. Med SALIV, mind you! Inget annat! :D
Snygglirre: Men allvar. Hur många vettiga alternativ fanns det?
Porr är syndigt.
Porr skickar dig till helvetet.
Du kollar på porr.

Nu ska vi se...
Jag kollar inte på porr (NÄR skulle jag ha tid att kolla på porr? Va? När jag är ensam hemma bloggar eller pluggar jag, när jag inte är ensam är det lite svårt att kolla på porr - om jag nu ville göra det. Vilket jag inte vill), men vad ska man välja? Jeez... Välkommen i klubben, för tusan! :D

Malou sa...

Hahaha, jag lyckades få full poäng. Minus, alltså. Jag är satanist, lever i synd och är stolt över det! Jag är onanist, vegan och njuter av allt som är fel. WEHOO!

De här jeansen passar inte sa...

Ner i fördärvet bara! Hehehe! :D

Kerstin sa...

Jag var så JÄVLA arg igår - de tvingade mig att byta till BETABLOGGER. Jag ville inte - men det var enda vägen in till DASHBOARD. Fyfan alltså :(

Anonym sa...

Hahaha, tyckte det lät som en bra idé att pigga upp de förstoppade läkarna :P och det kanske är bättre också om dina prickar kliar :/ låter inte kul, det där.
Haha, tyckte att den länkade sidan var lite en parodi på sig själv. Jag kommer nog joina dig i helvetet, vi kommer säkert käka slush tillsammans med Djävulen ^^

dddd sa...

Malou: Vi kommer vara så många där nere att vi kan ställa till med värsta festen! Weeeee!
De här jeansen passar inte: Alla ska med! :D
Kerstin: Skit-Blogger! Jag bytte från Blogg.se för att det skulle bli smidigare och för att Blogg bara krånglade och var seg som en pensionär på lugnande. Och vad händer??? Friggin' Blogger!!! Hoppas att bytet gick bra.
Anonym: Du och jag och en jävla massa röd slush. Yeah baby! :D

Fröken Lund sa...

Offra en get? Varför inte. Jag är ju uppenbarligen en satanist. Why fight it? ;-)