onsdag 7 februari 2007

I Am Man - Burger King

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha! Den får mig att tänka på den gamla reklamsloganen: "It's big. It's REALLY big!" :-)

Anonym sa...

Lite tråkigt när man har sparat å sparat å så ba *splat* så går den av!!

Anonym sa...

suck, vad är det med dessa reklamer där alla måste enas i en enda massrevolt? precis som libressereklamen (eller var det always?)

Mill sa...

Gah, jag har inget ljud...

Doris och Rita sa...

Den måste jag visa för sambon. Så jag slipper sitta själv och äta mina hamburgare. Äter upp min choklad gör han också.

Mary Lady Luck sa...

Hahaha!! Får mig att tänka på Al Bundys "No Maam"-rörelse.

Missy sa...

Oh Bob...

Terése sa...

Herregud, finns reklamfilmen på riktigt. Helt otroligt.

dddd sa...

Rosetta Sten: Ooooo... Den hade jag helt glömt bort. Hahahaha!
Jenny: Stackare... :(
Anna: Eller den där tjejerna kastar ut sina trosor från balkongen. Vad fan! Tänk på alla som inte har råd med trosor! Jäkla sätt! :(
Mill: Den går på tv titt som tätt. Håll ögonen öppna. Eller inte... :P
Asha: ÄTER HAN UPP DIN CHOKLAD???? Ska jag komma och slå honom? Seriöst. :D
Mary: Hahahahaha! Precis. Jag skulle vilja ha en sådan där t-shirt. For real. :D
Missy: Oh Bob, indeed...
Terése Den finns. På riktigt. Jag svär.

Linda K sa...

HA HA HA jag är mållös!

Anonym sa...

vill du se bra reklam, som inte fick finnas däremot?

http://www.youtube.com/watch?v=EjuXbYW6KmE

och så en annan söt en:

http://www.ifilm.com/video/2819648

dddd sa...

Linda K: Mållös var ordet sa Bill. :D
Vajlan: Oooo... Ska kolla. Och sedan ska jag ta mig i kragen och kika in på Lunar. Faktiskt. :)