torsdag 8 februari 2007

The gal

Tösen, ja.

Det kommer en fortsättning.

Jag lovar.

10 kommentarer:

Missy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Missy sa...

Vafasen, har du förföljt mig nu igen???

Anonym sa...

underbart!! :D

Anonym sa...

Det är bäst det.
Vid det här laget är jag långt förbi fingertopparna och börjat gnaga på knogarna i ren och skär väntanångest.

Stilla min hunger för tusan!!!

A fistful of me sa...

Ja äntligen! Ta den nu! Kan inte bärga mej! :D

Anonym sa...

väntar, väntar..VÄNTAR!!
Nähä..får göra något annat då.hmm..den här marsipangrisen som skulle till Götet.ser rätt god ut..faktiskt riktigt inbjudande..hon får en chans till.dumdidumdidum..nehej..nåja..då åker marsipangrisen i min mage istället mohahaha

Anonym sa...

Å, vad kul. Väntar och längtar :-)

Mary Lady Luck sa...

Ja, hur gick för Tösen egentligen?

Annie - PD sa...

hahahahha :D
nu läste jag i kapp på det första inlägget om tösen...
Tösen II - the follow up - ser framemot den...

dddd sa...

Missy: Yeah baby! :D
Anonym: :D
Fredrik: Hahaha! Jag looovar dyrt och heligt. I helgen. Promise! :D
A fistful of me: Vad kul att ni diggar tösen! Jag ska hälsa henne det! Hon kommer att bli överlycklig! :)
Maria: Nu får tösen prestationsångest, så som ni lovordar henne! :D
Jerk: DU RÖR INTE MIN MARSIPANGRIS! RO HIT! ÖGONABÖJ!:D
Mary: Tösen lever i LA med en rik filmproducent och har pumpat fejset fullt med Botox. Moahahaha! :D
Annie: Tösen - The sequel coming up! :D