lördag 17 februari 2007

Normalt ju

Ibland, när jag känner mig lite smått mordisk, brukar jag sätta på soundtracket till Kill Bill, knappa fram till spåret då Lucy Liu, efter att ha huggit huvudet av en av The Crime Councils bossar, håller sitt lilla fina tal som börjar med "As your leader..." och låtsas att det är jag som pratar. Jag brukar dock byta ut chinese/american heritage mot något mer passande. Jag är ju inte chinese/american. Vilket tyvärr tar udden av det hela lite. Men det gör mig i alla fall på bättre humör.

Jag antar att det är en av många saker som gör mig lite... speciell.

8 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Själv brukar jag vissla den lilla trudelutten, som Daryl Hannah visslar i korridoren på sjukhuset, när jag börjar känna mig lömsk. Då vet maken att det är dax att betäckning. *fniss*

Anonym sa...

haha. Den scenen är helt underbar!!

Love it!

- sa...

Ja vadådå? Jag brukar sätta på Iron Maidens 666 -the number of the beast..och prata till introt som är ett citat ur uppenbarelseboken..jag känner mej så härligt cool och demonisk då nämligen. Under tiden ser jag mej själv hämnas på alla som jag är förbannad på just för dagen...

(barnsligt va)

Missy sa...

Shit. Jag inser plötsligt att jag måste komma på en bättre "anger management routine" än att... blogga?

Mary Lady Luck sa...

HAHAHAHA - snart friar jag!

Sandra sa...

Ja speciell verkar du vara :D

dddd sa...

Skönt att höra att jag inte är den enda som är lite smått sjuk, hahaha!

A fistful of me sa...

Den låten är underbar! Har haft ett starkt sug efter den låten i flera dagar nu. SJälvklart vill inte mitt nedladdningsprogram hitta den låten. Grrr...