söndag 11 februari 2007

Räkna till tio. Sedan ska datorn dö.

Efter noggranna överläggningar i duschen på SATS kom jag och Miss E fram till att mina finnar förmodligen beror på styrketräningen. Hormoner som frigörs i kroppen etc etc. Jag håller alltså sakta men säkert på att förvandlas till en man. Så. Håll utkik efter en liten rufsig karl med för trånga stövlar som springer runt på stan och sjunger "I am man" med en Whopper i ena handen och en marsipangris i andra. Och ett halsband gjort av fläskkotletter runt halsen. (Har inte alla män det?) Faktum är att jag ser fram emot att få snopp. Jag har redan tänkt ut en massa finfina namn. Faktiskt.

Annars har det inte hänt något särskilt i helgen. Jag köpte en klänning. Åt lite gammaldags vaniljglass. Kollade på 24. Åt lite mer gammaldags vaniljglass. Fick en livskris.
Hm. Det var väl allt.

Och nu när det är vetenskapligt (nåja) bevisat att mina eruhgfuaserhr finnar inte beror på chokladen kan jag ju frossa hejvilt. Moahahaha!

För att citera Miss E: Let the fun begin! :D

PS. Jag och tösen satt och finslipade på tösens cliffhanger. Poff! så blev skärmen plötsligt helt svart, datorn startades om var vänlig nog att upplysa oss om att ett allvarligt fel hade uppstått, men att allt nu var återställt. Förutom de saker som vi korkat nog inte sparat. Jag och tösen skrek raaaaah! unisont och rev ilsket sönder lite saker som låg i närheten.

Och låt mig även tillägga: Helvete!

Samt: Det står "interessant" i titeln till föregående inlägg. Dessutom var jag tvungen att slå upp hur "kotlett" stavas. Briljant.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, det är tur att man har din blogg så att man får skratta lite. Fläskkotletter runt halsen?! Aaahahaha

Anonym sa...

Det här livar upp vilken grå och tråkig måndag som helst! Inte nu för att min måndag börjat dåligt, tvärtom, men den blev just ännu lite bättre. :)

Missy sa...

Tösen kom tillbaka, allt är förlåtet! Komsikomsi

dddd sa...

Em: De män som inte knallar runt med fläskkotlettshalsband vet ju uppenbarligen ingenting om mode. Alls. :D
Fredrik: Du har väl ditt fläskkotlettshalsband på dig? Jag hoppas det. För din skull. :D
Missy: Tösen kommer. Hon ska baar hämta sig lite efter gårdagens ehfuhrfuh datakrångel... :)

Anonym sa...

Oo, glöm inte att informera oss damer om hur det är att plötsligt ha mindre plats i byxorna! Eller mer.. många killar brukar ju ta ut svängarna när det kommer till byxor. Och jag vet ju inte vilken sorts byx-kille du tänker bli :P

dddd sa...

Jag lovar! :D

Anonym sa...

Fläskkotletthalsbandet tar jag inte ens av mig då jag sover. :)