fredag 23 februari 2007

Boarding dog

Det är fredag idag. Fredag är en bra dag.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Damn! När jag försökte stå på en skateboard åkte jag bara baklänges. Söt hund!

dddd sa...

Jag och skateboards är ingen hit. Jag kan knappt stå stilla på dem. Den där hunden är sjukt duktig, hahaha!

Fröken Lund sa...

Galet rolig hund. Den måste ju tro att den är en människa.

Anonym sa...

Man kan se det som att den är lat också, förstå hur många steg den slipper gå på sina korta ben när den sparkar iväg och rullar resten. Smart med andra ord.

Hanna sa...

Hahaahaha! Shit pommes. Den där hunder skulle ju slå mig hundra gånger om ifall vi tävlade.

dddd sa...

Fröken Lund: Jag är helt fascinerad. Den hunden är väääldigt duktig på att åka. Han måste övat lääänge...
Anna: Hahahaha! Precis!
Hanna: Den hunden är duktigare än vad jag NÅGONSIN kommer att bli. Om jag försökte, alltså.

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

wtf, varför är ingen av mina hundar så cool? tror du att de kan lära sig åka inlines eller skridskor istället? snäppet coolare ändå..

Mary Lady Luck sa...

Haha, det är den lataste hunden jag sett!

dddd sa...

Anna: Jag funderar på att lära min katt åka inlines. Och sedan starta en cirkus. Jag tror att det kan bli en riktig hit! :)
Mary: Hahahaah! Ja, han verkar vara en lat liten jäkel. Men han kan ta mig tusan SVÄNGA! SVÄNGA SKATEBOARDEN. Snacka om snygg teknik! :)