onsdag 28 februari 2007

Vänta nu... Har inte Lost börjat... YIKES!

Måste bara börja med och säga tack för alla snälla kommentarer...


Låt mig även tillägga att de valde en tjej med avsevärt mycket mer erfarenhet. En tjej som jag dessutom känner till. Jag såg hennes personliga brev ligga mitt på bordet när jag satt och väntade på att bli intervjuad. Lustigt. Så jag föll inte (enbart) på det faktum att jag svarade som en psykopat på alla frågor. Även om det förmodligen hjälpte till. Jag får söka vidare. I värsta fall får jag väl helt enkelt gå tillbaka till mitt gamla vanliga (skit)jobb. Oh, the ångest. *svälj*

Nåväl.

Jag börjar förresten tröttna på att se ut så här:



och har därför köpt en salva på apoteket. Travade in och frågade efter Bacutan.

- Var har ni Bacutan?
- Vad är Bacutan?
- En salva mot finnar/acne.
- Näää... Aldrig hört talas om något sådant.
- Jo. Bacutan ska jag ha.
- Det finns ingenting som heter så.
- Jo. Bacutan ska jag ha.
- Menar du Basiron?
- What-evva.

Nu jäklar ska de bort. Fetbort. Jag vägrar gå runt och se ut som ett jkfhrukfhjks monster.
Och så är jag Cola light-avgiftad. Tänka sig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad skönt att du ärpå g och bloggar igen!

Klart du får nästa jobb...

... och vilken rolig teckning du hade gjort!!!!

Anonym sa...

Btw. Vad tyckte du om Lostavsnittet?

dddd sa...

Hahaha! Ja, nu är jag på g. Håll tummarna för mig!
Jag lovade mig själv att jag INTE skulle se Lost, eftersom jag blir tokisch på alla frågetecken. Men vsst fanken sitter jag och kollar iaf. Of course. Det var ju ganska spännande idag. Men jag blir lite sugen på att gå in på de där länkarna som du la upp på din blogg... Bara för att jag vill veta vad som händer...

Anonym sa...

bara du inte tar Roaccutan för acnen, den ska man bli galen av! och jobbet, du ska se att du får nåt där DU är helt rätt! mkt bättre så.

dddd sa...

Var det inte någon stackars kille som tog självmord för inte så länge sedan på grund av (?) Roaccutan? Finns det kvar på marknaden? Jag förhörde verkligen apoteks-människan om eventuella biverkningar, men det ska visst inte vara någon större fara. No worries. Och jag hittar nog något annat jobb snart. Hoppas, hoppas... :)

Anonym sa...

TOG självmord?? det där hörde inte jag.. ;) hörru, VAR köper du alla fina klänningar? jag går aldrig i affärer, inte klädaffärer that is, men de ser jättefina ut o nån gång borde jag o då är det bra att veta..

Anonym sa...

Jag är också Cola light-avgiftad! Tack vare dig :-)
Men om jag fortsätter ha en massa hål i tänderna tänker jag börja igen, sådetså.

dddd sa...

Vajlan: Jag skrev inte det där. Nope. Not me. Jag skriver så klart "begick". Fan. Jag köper i princip alla mina kläder på H&M.
Em: Härligt! Jag känner fortfarande ett liiitet sug, men när jag väl dricker är et inte gott längre. Trodde inte jag skulle klara det, men där ser man. :)