onsdag 14 februari 2007

Pinsamt, ju

Fördelen med att ha pojkvän är att man kan skicka (tvinga) iväg honom på inköpsärenden som innefattar pinsamma apotekshyllor och intresserade blickar från folk bakom en i kassakön. Nej, snuskhumrar. Inte det. Pffft... Seriöst. Det finns gränser för vad jag tillåter mig själv att skriva här*. Och nej - bindor kan jag faktiskt knalla iväg och köpa själv. Jag är väl inte 13, heller.

Och ni kan gissa tills ni blir blåa i ansiktet. Jag avslöjar det aldrig**. ALDRIG!!!! Moahahahaha!

*Säkert. Ahahahahaha!
**Ro hit 500 spänn och jag avslöjar vad som helst. Vad som helst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha. Min fanatsi räcker till och blir över kring vad jag tror han fick införhandla ;-)

dddd sa...

Jag skulle gärna berätta. Men då skulle jag ju bli tvungen att döda dig sedan. Och jag gillar ju dig. :D

Anonym sa...

Svampmedel? Hemorojdsalva? Lus-schampoo + luskam? Tungskrapa? Vårtmedel? Jag spekulerar vilt här!

Fru Choklad sa...

Hmmmm Ett graviditetstest!

dddd sa...

Mary: I'll neeeever tee-eeell.... :D
Bling Bling Girl: Nej, för fasen. Det kan jag handla själv. :D