måndag 22 januari 2007

Bajs

UPDATE: Jag är inte arg för att jag äter choklad. Jag är arg för att Franska institutionen är full av aprumpor.

Nämnde jag förresten att jag börjat äta choklad igen?

RAAAAAAAAAAAAH! AAAAAARRRRRGHHHHH!!!!! FUCKFUCKFUCKFUCK!!!!SATANSJÄVLARHELVETESSKITAPRUMPAIFRIGGIN'JÄVLAHÄLSINGLAND!!!

Gnnnn.... rrrrrrrrrr...... mmmmmmm......

Måste... Döda... Något... Eller... Bygga... Bomb...

Jag vill ändå inte läsa franska*.

AAAARRRRRGHHHH....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Nu går jag och gräver ner mig.
Och nej, det finns inget hopp. Det är körtkörtkört.

Ursäkta, nu ska krypa på mina bara knän till Engelska institutionen och hoppas att de tar emot mig. Håll tummarna. *svälj*


*JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, UUUUUÄÄÄÄÄ.....

20 kommentarer:

Stina (Klädstrecket) sa...

Fråga: Varför?! Vad f-n får man för sig att sluta med choklad för? Denna livsnödvändighet! Vad ska det vara bra för? Det är helt emot min natur. Jag rekommenderar dig att tänka över detta beslut igen.

dddd sa...

No worries. Jag sitter och äter i detta nu.

Anonym sa...

skitbajsarsle!

dddd sa...

Word! :(

Kerstin sa...

Bajsbajsbajsbajsbajsvbajs :(

dddd sa...

Med smör på. Raaaah! :(

A fistful of me sa...

Hmpf, vad har Hälsingland med saken att göra? Klart du ska börja äta choklad igen, ska du sluta så är det när allt är på topp, då går det lättare! :) När det går tungt så ska du frossa choklad, då känns allt liiite liiite bättre! :)

dddd sa...

A fistful of me: Sant. Och jag ber om ursäkt för det där med Hälsingland. Jag älskar Hälsingland. Blev lite... carried away...

A fistful of me sa...

Ursäkten godtas! :) Nu känner jag mej som en självutnämnd ambassadör för Hälsningland, hur hamna jag i den här prekära situationen?
Vad säger dom på institutionen? Får du läsa dom två ynka poängen parallellt?

Mary Lady Luck sa...

Åh nej!! Antar att det inte hjälper med bonde-ockupation av institutionen i bästa franska stil heller? Stackars dig :(

Mary Lady Luck sa...

Förresten, bilden med bomben och den blodiga kniven är utmärkt känslo-illustration :)

Emelie sa...

Ät choklad för fasen! Varför försöka göra det jobbiga ännu jobbigare...

Fru Choklad sa...

Du gör mig schizofren! Samtidigt som jag tycker så oändligt synd om dig för den här franska röran så skrattar jag högt när jag läser ditt inlägg!

Jag hoppas verkligen att det kan lösa sig på nått sätt. Kan dom inte ge dig dispens så att du kan börja på kursen och samtidigt läsa in de där förpulta poängen som fattades? Hur svårt kan det va!?

Fröken Lund sa...

Jag ser en framtid som illustratör om det inte blir franska eller engelska! Annars kan jag nog alltid se Miss KYD som en författare, journalist eller skådespelerska. Varhelst kreativiteten får flöda. Ge inte upp hoppet, vännen. Det kommer ljusna. Promise.

Anonym sa...

mais bon dieu quels cons!! varför så jädra småsnåla mot nån som VILL gå där?? kan du inte läsa det på nån slags halvdistans nån annanstans då? Borås eller nåt? usch vad trist. jag som såg fram emot att hjälpa dig med uppsatsen... puckon.

Micke sa...

:) jag tycker du måste bita ihop å bli glad :)

Anonym sa...

Franskainstitutionen är ond.

Choklad däremot står för godheten i världen.

Så är det bara.

Cholkad är religion.

dddd sa...

A fistful of me: Hej ambassadören för Hälsingland! :) Nope. Det blev Engelska A istället. Men det blir nog bra. Får bli ett litet sabbatsår från franskan...
Mary: Jag gick dit klädd som Marie Antoinette, men de bara viftade bort mig. Så jag stack dem i rumpan med en högaffel. moahahaha! :D Och visst är min illustration topp! :D
Emelie: Oooooo... Aldrig mer sluta äta choklad. ALDRIG! )
Bling-Bling Girl: Hahahaha! Helt OK, du får skratta. Jag skrattar också nu. Lite. Pytte. Det blir engelska i vår - franska i höst.
Fröken Lund: Hmmmm... Skådis? Moi? Vilken förträfflig idé! Dramaten nästa! :D
Vajlan: Jag ska läsa c-kursen i höst. Omigod, vad du ska få hjälpa mig då! :D
Micke: *biter ihop och kniper med ögonen* ;)
Maria: Sant. Choklad ÄR religion. Sviker en aldrig. Smakar dessutom gott. :)

Mel sa...

Vi borde mailbomba institutionen....

dddd sa...

BOOOOOOM!

:D

Did I do thaaaat?