söndag 28 januari 2007

Miss KYD leker Tjuvlyssnat (OBS!!! 15+)

Det satt två killar bakom mig på spårvagnen idag och pratade om den enes flickvän. Eftersom jag inte har något liv själv och eftersom boken jag läste var så tråkig att jag seriöst funderade på att dra i nödbromsen bara för att få uppleva lite action, så satt jag glatt och insöp varenda ord de sa. Speciellt efter att de nämnde ordet sex. Då spetsade jag öronen rejält. (Och bla, bla, bla har inget eget liv och bla, bla, bla... Tyst.)

- Men sexet då? Hur är sexet?
- Asbra. Så jävla bra.
- Sweet.
- Asså, det går varje gång. V A R J E gång.
- Skojar du?
- Nä. Jag svär.
- Men... Hur vet du det? Känner du det, eller?
- Nej. Men hon säger det.
- Fan vad nice.
- Som fan.

AHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!! VRÅÅÅÅÅÅL!!!!! AHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Och låt mig tillägga: Ahahahahahahahaha!!!!

Sucker.

Phew... Jag kissade precis på mig.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Får man fråga vilken ålder de samtalande uppskattningsvis kunde ha? Ty NÅGOT säger mig att det handlar om unga män som ännu inte börjat få skäggväxt...

Anonym sa...

Eller hur?!! Undrar om man skulle få samma svar om flickvännen tillfrågades...förmodligen inte.
De pojkarna, de pojkarna......

Anonym sa...

Ha ha ahah haaaahaa!
Måste hämta andan.

dddd sa...

Missy: 25+ (tänk, jag minns när min lärare talade om fejkade orgasmer på naturkunskapslektionen... nej, visst ja!) Men ändå. 25 +. Måste ha varit närmare 30. Jag ljuger inte. Jag svär, jag svär, jag svär. Cross my heart. Visst blir man mörkrädd? Eller är det bara jag som är bitter?
Annakristina: I think not. Eller så är det väl som sagt bara jag som är bitter. (Och varförvarförvarför skriver jag det här? Varför? Eh...)
Em: Moahahaha! And then some... :D

Anonym sa...

*asg* Killar killar....att de ALDRIG lär sig..... Men,deras egon är ganska för stora ibland också :P

dddd sa...

Men... Tänk om det är sant. Alltså, nu blir jag osäker. Hon kanske är värsta... orgasmbruden. Och här sitter jag och dissar henne. Suck. Jag vinner aldrig. :/

Fröken Lund sa...

Jag trodde att killarna var 15+ när jag läste rubriken, så där började jag garva. Men när du nu säger att de var 25+. Kan de verkligen vara så tappade bakom en vagn att de inte vet om tjejen kommer eller inte?

Hmm. I wonder.

dddd sa...

Eller så misstänkte de att jag lyssnade och ljög som fan. Jag som är så diskret... :P

Mel sa...

Man får ju skatta sig lycklig att han inte är min pojkvän...

Laila och Johan sa...

Ha,ha... jag skrattar hyseriskt...

dddd sa...

Mel: Sant. Alltså, jag undrar vad MIN pojkvän säger om mig på spårvagnen. Hmmm...
Loppanlej: Moahahaha! :D

Anonym sa...

Om någon undrar varför jag dröjt med min kommentar, så beror det på att jag skrattade så mycket att jag satte morgonkaffet i halsen och tuppade av en liten stund.
Muahahahahahaha!

Anonym sa...

Jag tyckte det lät som mina elever. Något ännu värre som jag hört då (inom samma kategori fast värre) från just min elev (15 år)(Obs, han sa det inte till mig alltså utan jag råkade höra honom):

"Vet du vad man kan göra för att lura tjejen? Man tar henne bakifrån och när man är nära att komma så drar man sig ur och spottar henne på ryggen så hon tror att du kommit. Då vänder hon sig om och då sprutar du henne i örat. Så j**la coolt!"

Min fråga är: Varför har han flickvän (vilket jag vet att han har) medan jag är singel? Jag är inte ett äckligt litet pervo. Life is so unfair...

Mill sa...

Hahha! Det var det roligaste jag har läst på länge!

Anonym sa...

HAHAHAAHAHAHAAAHA!!!

Alltså du får inte skriva sådana här saker! Min handledare kommer börja fundera varför jag får galna skratt-attacker framför datorn dagarna i ända när jag istället borde labba!

De pojkarna (männen?) borde få en gratislektion i kvinnokännedom. Ärligt alltså..

Jag tror jag avlider av skratt..! :)

Mary Lady Luck sa...

Hahahaha "Hon säger det", idiot! Men det där har jag aldrig riktigt fattat - om man fejkar jämnt och ständigt så tror ju karln att han gör rätt = han fortsätter så och man kommer aldrig på riktigt. En ond fejkorgasm-spiral typ.

Fröken Lund sa...

Alltså. Inte för att jag ska vika ut mina sexualkunskaper här, men det som gör att man kan asgarva åt killen är väl att han inte märker ifall hon får orgasm eller inte. Det borde han ju faktiskt göra.

Så. Nu släpper jag det här.

Linda K sa...

HA HA`HA HA HA HA HA!!!!!

Anonym sa...

Det är faen inte konstigt att man får ta saken i egna händer när sådana killar vandrar runt.. 25+? Vart var dem när Bullen gick?? :P

dddd sa...

Jag svarar unisont eftersom jag är lite yr i skallen:

Ja, var var de där snubbarna när Bullen gick??? Under täcket med en tidning? Most likely.
Och Miss E - jag ska låtsas som om jag inte läste det där. Yuk! Byt jobb, för tusan! :D
Jag läste en väldigt intressant artikel i GP idag om kvinnan som filmat Emma Hambergs bok om en tjej som upptäcker sin sexualitet. Hon sa att hon lärt sin dotter två saker: jag har glömt den ena grejen, men den andra var iaf att ALDRIG fejka en orgasm. Smart woman.

Vad kul att jag roade folk med den lilla storyn! Jag tvekade lite innan jag la ut den. Men sedan kom jag på att jag redan skrivit om det mesta, sååå... Ja, det var bara det jag ville säga! :D