onsdag 24 januari 2007

Gnägg

Ibland, när ingen ser, brukar jag galoppera runt som en häst i lägenheten och gnägga lite. Och äta mat direkt ur kastrullen. Och sjunga låtar ur Cabaret* samtidigt som jag grenslar en stol och tittar förföriskt på... ingenting särskilt alls.

Jag får en känsla av att jag kommer radera det här inlägget senare.

Gosse, jag kommer aldrigaldrigaldrig lägga ut min bild här. Fatta pinsamt.

*Heder till Miss E som kommit på värsta bra idén till maskeraden... JAG VILL OCKSÅ GÅ SOM LIZA MINELLI I CABAREEEEET!!! Uäääää!!! Varför kommer inte jag på så bra saker? Varför? *sur*

16 kommentarer:

Anonym sa...

Gnägg tbx.

Klart du ska lägga ut en bild hur du gränslar en stol. Och ljudfil därtill ;-)

Hihihi.

Själv är jag värdelös på maskerader. Men de flesta tycks tro att jag är ett UFO av något slag ändå, även om jag bara "är mig själv" ;-) C'est la vie...

dddd sa...

Hahahaha! Drömma går ju... ;)
Du menar att jag inte är ensam om det! Får jag gå med i UFO-klubben? :D

Fröken Lund sa...

Det är därför det är så bra att vara ensam ibland. Man får göra precis vad som helst utan att framstå som ett UFO.

dddd sa...

Hihihihi! Jag är ensam hemma just nu iaf... Bäst att passa på. Niiiiahahahah!!!! (Det där var ett gnägg, BTW)

Anonym sa...

Jag har lite tips till maskeraden åt dig och sambo:
Maria i Sound of music
Barbie
Missy Elliot
Carola
Prinsessan Leia
Marie Antoinette
The Annoying thing (Crazy Frog)
Diana Ross
Chewbacca
Josef och Maria
Jesus
Queen Latifa
Catherine Zeta Jones i "Chicago"
Zorro
Dr Frank-n-Further i "Rocky Horror"
Nanny Fine
Cartman alt. Kenny
Dr Evil och Mini me
Tom Hanks
Dirty dancing

Det får räcka så så länge... Ses imorrn!

dddd sa...

Catherine Zeta Jones i "Chicago"? Men det är nääästan som Liza i "Cabaret..." Moahahahaha! :D

Anonym sa...

Men...va? Menar du att det inte är Du på bilden du har nu?!?

*chockad*

Nu måste jag verkligen boffa choklad..

Anonym sa...

Om du gillar att vara häst kan du ju alltid klä ut till dig Black Beauty :)

Mary Lady Luck sa...

Du kan klä ut dig till My Little Pony.

Annars gillade jag Jesus & Maria-temat :)

Kerstin sa...

Amen det är ju SJÄLVKLART att du ska vara Liza :)

dddd sa...

Fredrik: Jag menar naturligtvis ÄNNU en bild. Hehehe! :D
Hedgehog-Sara: Terrific idé! Jag kan vara framdelen och min pojkvän rumpan! Moahahaha!
Mary: Oooo... Ja! Jag går som Firefly och pojkvännen som Beachcomber! Is perfect! :D
Kerstin: Buhu, Liza är tagen... Men kanske någon ur Chicago?

Anonym sa...

nu blandade jag plötsligt ihop Bevvan och Melrose när jag tänkte på sjukt snygga men knäppa rödtoppen... om man är nåt ur Bevvan kan man ju vara nån glassexpedit från Peach pit? det räcker att ha ful städrock i polyester! fast man är ju inte kändis... Virgin Mary alternativt Moder Teresa blir du om du har togapartyutstyrsel o så en ståltrådsgloria med nåt avlagt julgransglitter runt. geschwint faktiskt!

dddd sa...

Hahahaha! Sant.

Anonym sa...

Oroa dig inte, alla gör konstiga saker när de är själv hemma. Här är en liten lista som jag lyckats klämma ur mina vänner:

-ha långa konversationer med sin egen spegelbild.
-suga med dammsugarröret på armen för att det "suger så skönt".
-mata grannens katt med köttbullar genom brevlådan.
-prata med en låtsaskompis för man får så bra svar.
-äta så mycket salt lakrits att man kräks.
-diska naken
-lyssna på "Kikki Danielssons bästa".
-Fila fötterna med pojkvännens slipmaskin.

En av de här sakerna är min, men ni kommer aldrig att få veta vilken. :-)

dddd sa...

Hahahaha! Jag känner igen det där med att dammsuga sig själv! :D

Fröken Lund sa...

Prata med låtsaskompisen gör väl alla?