lördag 6 januari 2007

Jag bloggar INTE...

...men det är lite svårt att plugga när allt man har i huvudet är "DEE DEE DEE DA DE DE DO DO! DEE DA DE DE DO..."

Jag sitter och läser om Sartre och Camus, men plötsligt dyker den där fasansfulla låten upp i huvudet, right out of the blue, och snart flashar bilder av små hampstrar* upp i huvudet, hampstrar som stampar takten och dansar och hoppar och studsar runt, runt, runt, likt ballerinor på uppåtjack... Och snurrandet... Aaaarrrgh... Det... Där... Snurrandet...Ooooo.... Där fick de mig nästan igen. Pheew...

Och jag tänker inte avslöja vilket påstående (scrolla) som är falskt riktigt än.

*Jag vet att hamster stavas utan "p"...

9 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Vilken låt?

Anonym sa...

tack så mycket - nu blev min hjärna smittad också...

Fru Choklad sa...

Oh dessa hamstrar! Dom är helt underbara OCH hjärntvättande! :)

Anonym sa...

Sluta inte blogga! Omg om du gör det så blir mina dagar gråa och trista

dddd sa...

Mary: Klicka på den grå länken - om du vågar... ;)
Hedgehog-Sara: Moahahaha! Ska JAG lida, ska ALLA ANDRA lida också. :D
Bling bling girl:Hjärntvättande - helt klart. Jag är dock inte hundra på det där med underbara... ;)
Ally: Vem? Jag? Aldrig! Det är bara tillfälligt. Tills mina monster-omtentor är över. ;)

Mary Lady Luck sa...

Åh, herregud... Jag klickade på länken, klarade inte av mer än 45 sekunder. Hamstrar är inte min grej. Läskiga djur..

Anonym sa...

Oh my God! Så underbar!

Anonym sa...

jag vart tvungen att kolla hampstrarna o sen fastnade jag ofelbart på sidan, dumma dig! inte för att jag har nån tenta att läsa inför, men ändåååå, slösurfa är ONT! ;)

dddd sa...

Hihihi... Ju fler jag kan locka i fördärvet, desto bättre... :D