tisdag 16 januari 2007

Liten lista med oväsentligheter

Lunch: Salta kex
Tenta: 18-21 (wtf? vad är det för okristlig tid?)
Antal sidor kvar att läsa i den rvmghuejsioö4rweruyyhl franskaboken: 50
Antal katter som ligger och breder ut sig på mitt skrivbord, viftar med svansen i ansiktet på mig, och sopar ner viktiga saker på golvet: 1
Antal finnar idag efter gårdagskvällens ostfrossande: 1 (men dagen är fortfarande ung)
Antal klädesplagg jag sitter på eftersom jag inte orkar ta bort dem från skrivbordsstolen: 6
Antal kroppsdelar jag har ont i efter gårdagens danspass då jag fick för mig att jag var var med i Fame: Varenda en.
Antal gånger jag hurrade när jag hittade 600 kronor i ett kuvert under vardagsrumsbordet: 53
Antal örfilar jag förtjänar som sitter och skriver sådan här strunt när jag egentligen borde läsa: 105

12 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahahaha. Men du roar mig i alla fall om du vill se det från den ljusa sidan :)

Anonym sa...

Hurra. Sex hundra kronor! Underbart!

Lycka till med tentan! Och glöm inte passet ;-)

Mary Lady Luck sa...

Man måste ju få ta en pluggpaus, eller? Vad roligt att du hittade pengar, det är ju bland det bästa som finns. Lycka till ikväll nu!

Anonym sa...

Roar mig med och jag borde skriva på en tenta. Jag är inte ens halvklar och den ska in på torsdag. Hmmm, undra om Linda K har skrivit något nytt *små visslar och ögon tittar upp i taket*

Emelie sa...

Antal gånger mina skrattmuskler får jobba medan jag läser ditt imlägg: 31 ;)

dddd sa...

Jag svarar unisont eftersom jag har superduperbråttom: Sexhundra spänn! Jihoooo! Och vad kul att jag roar åtminstone några med mina meningslösa små inlägg, hahaha! Nu drar jag och skriver tenta. AAAARRRGHHHH!!!!

Fröken Lund sa...

Hoppas allt gick kanonbra! Jag ser på klockan att du nu skrivit i en timme. Two more to go. Jag ska försöka skicka över lite energi när jag nu går och äter lite fetaost. Du vet, ost för fetisar. ;-)

Anonym sa...

OH no 18-21 är ta mig fan strafftid för folk... har också varit där förjävligt!!!

Mel sa...

18-21? Det är fan i mig löjligt! Protestera!

dddd sa...

Fröken Lund: Mmmmm... Fetaost... Själv tryckte jag i mig fööör mycket camembert igår... Och jag tror att tentan gick så där. Jag måste ha klarat den. Annars bör jag seriöst fundera på att byta inrikting.
Sandiebelle: Jag vet! Hallå! Jag ska äta middag och slappa framför tv:n! Jag har inte tid att skriva tenta mellan 18.21!!! Aaaarrrgh...
Mel: I FRIGGIN' OBJECT!!!!

Laila och Johan sa...

Vadå hitta massor med pengar under bordet.. Morr.. jag vill också!

dddd sa...

Vet du. En gång hittade jag femhundra spänn i en bok. Fatta hur glad jag blev! Whoopdie-frickin'-dooo, liksom. Tydligen hade jag gömt den där vid något tillfälle. Så kolla i bokhyllan. Vem vet vadsom gömmer sig där. :D