onsdag 17 januari 2007

En enkel, tack

giskbfrnhbvgkivjkiu regn. Jag pallar inte mer. Mina indränkta, oimpregnerade skor pallar inte mer. Mitt frizziga hår pallar inte mer.

Nu är det jag som köper en enkelbiljett till Thailand och stannar där för gott. Vem följer med och dödar alla äckliga djur? Jag kan betala minimilön* om det är någon som vill bli min privata slav och stå och fläkta mig på beachen och ge mig komplimanger. Hela tiden.

Så. Vad sägs? Jag ska bara läsa ut Les Misérables först. Sedan sticker vi.

*Eller, tja, lön och lön... Men det finns säkert något land där navelludd är giltig valuta.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Om jag inte hade fått mitt nya jobb hade jag LÄTT hängt med. Ha det så bra :)

SixesAndSevens sa...

Jag hänger på! *börjar packa*

Mary Lady Luck sa...

I'll do it! Mitt jobb brukar faktiskt bestå av att fläkta min chef med palmblad (papper) och ge honom komplimanger (reda ut hans skit). Dessutom kan jag pytte-pytte-franska så du kan känna dig klart överlägsen medan jag travaille för dig!

Anonym sa...

ooh, Les Misérables... jag byter lätt liv med dig, särskilt idag! när är tredje tentan o vad handlar den om?

dddd sa...

Kerstin: Svikare... hahahaha! :D
Sixesandsevens: Landvetter imorgon kl 09. BE THERE!!!!!!
Mary: Förträffligt. 2 slavar redan! C'est parfait! :D
Vajlan: Tredje tentan är avklarad - avklarad som i att jag gjort den. Sedan får vi se hur det går. Nu läser jag som sagt Les Mis (bara första boken, tack gode gud) och ska analysera den på 4 sidor. Oh la la...