söndag 14 januari 2007

Inspect this!

Det finns saker som jag säger att jag aldrig skulle göra, men som jag kan tänka mig i alla fall. Som att äta chokladdoppade äckliga djur*, bara för att kunna skryta om det för mina framtida barn och barnbarn. "Och efter att mormor kuskat runt i Borneos djungler och slagits mot tigrar satte hon sig ner och åt några chokladdoppade skalbaggar. Så, barn. Vill ni ha en karamell?" Sedan finns det saker jag aldrig skulle göra, under några som helst omständigheter. Aldrigaldrigaldrig. Period. Att ha dildosex i tv faller under den kategorin.
Fetmycket.

Och vad fasen är "tända brasan"? Mina associationer går åt liten-mysig-stuga-i-Sälen-hållet. Men jag är nog ute och cyklar...

*HALLÅÅÅ! CHOKLAD FÖR TUSAN!

20 kommentarer:

Mill sa...

Nä, jag fattar inte riktigt. Hur får man över huvud taget till det om man vet att vem som helst kan titta på det efteråt? Läskiga människor...

dddd sa...

Ja, man tycker att det borde bli ännu svårare att performa. Jag skulle inte fixa att mina grannar, arbetskompisar etc sett mig leka med mig själv framför en värmekamera.

OK. Nu är et officiellt. Bloggen har spårat ur totalt.

Jag ska nog gå och krypa under en sten nu. Ursäkta mig...

Mary Lady Luck sa...

Oh Lord! Näe, det här är inte okej. Det här ska jag definitivt INTE se.

Kerstin sa...

Näe, fyfan alltså - jag fattar inte alltså - hur kan man vilja?

dddd sa...

Det är en sak att vilja hjälpa folk, men det här är bara slisk-tv. OK, om det finns folk som känner att blivit hjälpta, men jag tror att en del kommer ångra att de ställt upp. Big time.

Anonym sa...

-Ok, Jerker du har alltså problem med sexet?
-Yup, funkar inte alls längre..
-Vad är det då?
-Det kommer fram en massa pop up-bilder hela tiden som stör bilden jag försökt titta på så stämningen försvinner helt.
-Hmm har du försökt att uppdatera din explorer så pop up-fönstren blockeras?
-Åh tack, äntligen kan mitt sexliv bli som förr igen.
Spännande värre..hur fan fyran ska lyckas klämma in 2 reklampauser på det korta programmet är för mig en gåta..och jag tänker inte gifta mig med min vänsterhand heller..

dddd sa...

Hahahaha!
Tänk vad många roliga människor som kommer trilla in på min blogg via Google nu. Christ... Jag har så många sjuka saker här att jag förmodligen lockar hit alla möjliga dårar. Du är dock inte en av dem käre Jerk. Lovar. Och kan Regina Lund kan gifta sig med sig själv kan väl du gifta dig med din vänsterhand. Egentligen väldigt praktiskt. Inget tjat, inga krav och bara att örfila upp dig när du förtjänar det. Smashing! :D

Caravaggio sa...

"Hej mamma och pappa, jag ska va på tv ikväll, don't miss it!"

dddd sa...

Jag hade hellre ätit upp mina fötter än låtit min mamma se det där.

Anonym sa...

Ingen som diskar eller lagar mat heller..
Och tänk om vänsterhanden helt plötsligt och oförklarligt blir svartsjuk på högerhanden eftersom den får klia mig i arslet..vad händer då..helt omöjligt att be till gud i fortsättningen (för det händer jätteofta)..
Oj..den där mentala bilden kanske ni velat slippa..Oh well..

dddd sa...

Hahahaah!

Laila och Johan sa...

Jag har sagt det förr men jag säger det igen: Folk är inte kloka!!

dddd sa...

Kunde inte sagt det bättre. Och då är jag ändå rätt knäpp själv...

Anonym sa...

Herrejösses.

Tja. Jag har faktiskt tappat hoppet om mänskligheten för gott...

Undrar om dom har fattat att det där kommer dom få leva med resten av sina liv. Och BARNEN också :

-" Min mamma säger att dín mamma körde omkring med en dildo i TV"

Kan inte folk lära sig något om Linda Rosingshistorien?

Fröken Lund sa...

Word!

Fröken Lund sa...

Är det förresten såhär dina marsipangrisar ser ut?

dddd sa...

Maria: Precis. Hejsan mobboffer. Fy... OK, deras sexliv kanske blivit bättre. Men till vilket pris? Jag hade gått under jorden efter att programmet visades. Å ena sidan tycker jag att det är super med människor som inte skäms för att fläka ut sig i tv etc, men för fan. Det finns ju gränser.
Fröken Lund: Hahahaha! Mina var mer åt det missbildade hållet. Och spelade tyvärr inte saxofon. Precis - VAR. De är slut. Varenda en. Uppätna. Vad kan jag säga? Jag är en svag människa. Uuuuää....

Anonym sa...

Haha, chokladen låter nice ;) Insekterna däremot.. :P

Anonym sa...

Ja, herregud. Jag kommer att drömma mardrömmar om detta inatt...

dddd sa...

Lolita: Choklad är nice! Myror är inte så nice. Men jag har hört att de ska smaka syrligt. Med lite god vilja kommer man långt. ;)
Lisa: Välkommen i klubben. Jag kommer drömma om värmekameror och dildos. Kul natt. Ursäkta, jag ska gå och spy nu.