tisdag 9 januari 2007

Tuttar, någon?

http://aftonbladet.se/vss/punktse/story/0,2789,970771,00.html

- Hej, Carolina!
- Hej, hej!
- Och vad är nytt med dig då?
- Åååååååå.... Vet du, vet du, veeet du!
- Nä.
- Jag har skaffat jobb.
- Ååå, kul. Grattis, grattis.
- Och så går jag i terapi.
- Säger du det. Det låter ju... bra. Lycka till!
- Mmmm.... Och så hade jag en konstutställning i Malmö förra sommaren.
- Nämen, vad roligt! Kul för dig!
- Jamenvisst! Och så har jag tröttnat på mina tuttar.
- Hm?
- Ja, fy faaaaan vad trött jag är på dem. Bara hänger och slänger och är i vägen hela tiden. Jag tänker auktionera ut dem på Ebay och sedan ska jag skänka pengarna till välgörenhet.
- ...
- Se till att buda på dem när auktionen startar. Ååååå, vad det här är spännande.
- ...
- Ha det så bra nu! Hej, hej!
- ...

UPDATE: Kanske han nedan kan hjälpa till? Han har ju redan vanan inne att rycka av brösten på folk. Hmmm... Tuttar? Om man skulle ta och buda... eller... neej, neeeeej....

UPDATE2: "Hej, jag skulle vilja förstora brösten. Vilken storlek? Vänta, jag har de här i väskan... Ett ögonblick bara..."

5 kommentarer:

Fru Choklad sa...

ja man vet inte om man ska skratta eller gråta. Vet du, det här är fasen värre än hampsterdance!

Anonym sa...

Jag tycker hon är skön, you go girl!

Jag ska förretsen fettsuga min rumpa och sälja överskottet på ebay. Någon som vill ha lite rumpfett? 5.90:-/hg

J sa...

Min kompis vill förstora brösten (fråga mig inte varför och vad gott det skall leda till). Kanske skulle buda på Carolinas och ge henne dem i födelsedagspresent? Blir det kanske billigare hos kirurgen om man tar med sina egna implantat??

Mary Lady Luck sa...

Jag fyller år snart, tänker tvinga min kära man att vinna auktionen åt mig. Sen tänker jag sätta ett rosaplastband mellan dom och använda dom som öronmuffar när snön kommer. Ja, det blir alldeles utmärkt.. Så hjälper jag till i Rwanda på kuppen också!

dddd sa...

bling bling girl: Jag håller med. Hellre hampstar som dansar runt i huvudet än silikonbröst... Aaaarrrgh...
Miss E: Hahaha! Jag slänger in lite från mina lår och sedan gör vi värsta vinsten! :D
J: Oj, oj, oj. Tänk, då kan skryta friskt på krogen sen. Jäklar. Det är nästan så man blir lite sugen. Men bara nästan...
Mary: Hahaha! Gör det! "Älskling! Nu säljer Gynning sina bröst! Låt oss slå till. Sedan kan vi ha dem som airbags i bilen!" :D