tisdag 16 januari 2007

GI? Ahahahahahaha!!!!!!

Och så håller vi andan och hoppas, hoppas, hoppas att jag klarade åtminstone 2 av de där tre tentorna. OK? Ett, två, tre... *drar efter andan och blåser upp kinderna*

Förresten... *andas ut* Jag ska käka fransk frukost imorgon. Eller idag. Klockan är ju imorgon nu. Croissanter och hela köret. Och sedan blir det fransk bio. Kanske till och med lite fransk manikyr. Och franska kyssar. Håll utkik efter en rufsig liten varelse med otvättat hår som går omkring med en baguette under armen.

Så. Det var allt. *drar efter andan igen*

11 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Du ska se att det gick vägen.

Mary Lady Luck sa...

Det gick säkert bra, och det är strongt att orka plugga och faktiskt gå dit och göra tre tentor :) Mums för fransk frukost, croissanter är ett syndigt nöje!

Mary Lady Luck sa...

Förresten, för äkta fransk look på stan, är inte orakade ben ett måste?

dddd sa...

Fröken Lund: *håller tummarna*
Mary: Visst har jag gjort mig förtjänt av en syndigt god croissant med marmelad efter de där tentorna? Precis. Och du kan hoppa upp och sätta dig på att mina ben är orakade! Ahahaha! :D

dddd sa...

Miss E - om du tittar in. Jag kom precis på att bion är imorgon. Jag glömde. Igen... :D

Fröken Lund sa...

Alltså apropå hårighet. Är det inte fransk look med hår under armarna också? Akta den där baguetten, säger jag bara.

Anonym sa...

Sån tur, då slipper jag påminna dig.

Ang. lördag och beachvolley - det verkar bli kvällstid 18-20. Skulle det funka för er båda? Ses imorrn.
Kram

Linda K sa...

vive la miss kyd! :D

dddd sa...

Fröken Lund: Let's not go there. Hahahaha!
Miss E: Vi har ju redan snackat... Uuuuäää... Jag ville verkligen beachvolleybolla! Buhu! :(
Linda K: Mais oui!! :)

Anonym sa...

jag skulle nog säga att fransyskorna är ännu piggare på att raka saker än vi är, men däremot är de ena jävlar på att ha flottigt hår ihop med massor av smink o på tok för mkt parfym. och jag får säga så, som halvfransyska. ;)

dddd sa...

Jamen... Då är jag ju fransyska jag med! Jiiiippiiiiii! Iaf om man räknar in det flottiga håret och parfymen! :D