fredag 5 januari 2007

Wiiiiiiiii

Till mitt försvar vill jag säga att jag inte ätit särskilt mycket till middag och dessutom tog en tripp till gymmet i förmiddags. Då är det OK att klämma i sig en hel finostkaka.

Joho.

Det är det visst.

Men jag lovar att tugga ordentligt nästa gång (kom ihåg: stoppa i munnen, tugga, svälj - inte stoppa i munnen, svälj). *urk*

Och, ja, jag äter ostkaka och bloggar samtidigt. Pojkvän spelar Wii och jag bloggar. En helt vanlig fredagkväll hos familjen Crazy. Kan det bli bättre? Moahahaha!

UPDATE: Öh... Klicka inte på bilden. Ostkaka på nära håll är... ingen vacker syn.

9 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Näe, jag kunde inte motså - jag klickade på bilden. Du hade rätt.

dddd sa...

Dröm inga ostkakemardrömmar, bara... De är VÄRST! Men den är faktiskt väldigt god. Även om det ser ut som kräks. :D

Anonym sa...

Och här trodde jag att JAG var en stor, fet gris idag. Skönt att ha dig som min vän gumman :-)

dddd sa...

Kallade du just mig för en stor, fet gris???? AAARRRGHHH!
Maria: Klicka in, FFS...
Oooo.... Kollar in din blogg nu. :D

dddd sa...

Eh... Klicka INTE, ska det stå, hahaha!

Mel sa...

Jag klickade naturligtvis men jag är inte heller så förtjust i ostkaka så inget blev förstört. Men jag såg att vi har likadana skålar, gråa från Höganäs. Snygg smak du har tjejen... :D

dddd sa...

Jag hade fyra en gång i tiden. Jag har smashat sönder två pga för vild diskning. Buhu!

Caravaggio sa...

Största problemet med ostkaka är väl inte att det är onyttigt utan att det är så äckligt?

dddd sa...

Passa dig... ;)