söndag 21 januari 2007

Bring on the disktrasor. I'm ready.

Fördelen med att vara lika hysteriskt uppe i varv som en Duracellkanin är i alla fall att jag har jävligt rena fönster. Och bokhyllor. Och golv. Vissa människor tar till lipen när de är stressade. Jag tar till Ajax fönsterputs.

Fatta hur många marsipangrisar jag måste bränt när jag hängde med halva kroppen utanför fönstret (i en liten tajt svart festblåsa eftersom allt annat ligger i smutstvätten) och putsade iväg för glatta livet, putsputsputs, med ett par gamla trosor i brist på annan utrusting. Säkert tre stycken. Minst.

Och den där glassen? Den är ju nästan nyttig ju*.

Så. Vad göra nu? Vad göra? Aaaaarrrgh!!! Måste hålla mig sysselsatt. Raaaah! Är det inte måndag snart? Va? Vad är klockan? Gnnnn...

Ursäkta, nu ska jag gå diska om all disk. Bara för att, liksom.

*Joho. Mindre kalorier än chips --> nyttigt

12 kommentarer:

Kerstin sa...

Heja Camilla :) Och jag diggar den där chipsekvationen :) Den kör jag också alltid med :)

dddd sa...

Alltså, ibland är jag så smart att jag nästan blir lite rädd. :D

Anonym sa...

Jag har disk efter 7 pers som ätit tacos och äppelpaj - vill du diska?

dddd sa...

Moahahaha! Visst, skicka över den bara! :D

Terése sa...

Du får gärna komma hit och putsa mina fönster också! :)

dddd sa...

Jag tar med trosor om du står för marsipangrisarna! :D

Emanuel sa...

Hej. Kul att du gillar vad är grejen? Du får gärna länka till mig! :)

dddd sa...

Kalas!

Anonym sa...

Jag gillar din defintion av nyttigt, ska nog börja använda mig av den! =)

dddd sa...

Visst är den finurlig! :D

Laila och Johan sa...

När du städat klar hemma hos dig så väntar mitt kära hus på dig!! Jag bjuder på marsipangrisar, självklart.... ;)

dddd sa...

I'm on my way! :D