torsdag 18 januari 2007

Ännu en lista med oväsentligheter

Lunch: Kladdkaka x antal bitar (VARFÖR KAN JAG INTE HA SÅDANT HEMMA UTAN ATT FALLA FÖR FRESTELSEN?? VARFÖR??????)
Dagens mest patetiska: När jag försökte kompensera de där x antal bitarna kladdkaka med x antal glas vatten. Vatten är inte fettförbrännande. Och kommer aldrig att bli det.
Sidor läst i Les Misérables: 38
Sidor kvar att läsa i Les Misérables: 398 (Ooooo... Nästan utläst!)
Roligast idag: Den finfina klänningen jag beställde från H&M har kommit! Jag ska ha den på den där festen jag fick inbjudan till tidigare idag (scrolla). Fabulous, I say! FABULOUS!!!! Jag kommer vara snyggaste bönan där! Upp i stolen bara! Now spread 'em! :D
Händer idag: Bio - "Paris je t'aime"
Rakat benen idag: NEJ!!! MOAHAHAHAHA!

10 kommentarer:

Anonym sa...

kladdkaka är mums. Deras uppgift är att bli uppätna ;-)

La till dig somm favvis på bloggtoppen som nu funkar igen.

Kram kram och plugga på :-)

dddd sa...

Precis. Så resonerar jag med! Om jag fick ångest varje gång jag åt en massa onyttigheter skulle jag inte göra annat än att sitta och gråta i nå't hörn. Och vem orkar sitta och gråta när det finns roligare saker att göra. :D Om jag dör imorgon dör jag iaf lycklig, hahaha!

Vad söt du är! Tack snälla! Vad glad jag blir...

Anonym sa...

Frestelser finns för att man ska falla för dem, så fall på bara. :-)

Mary Lady Luck sa...

Äsch, som om någon i hela världen kan motstå kladdkaka hemma? Måste baka en imorgon, det bästa är att min kära E inte gillar choklad så han tar en miniminibit och sen är resten mitt, muaahahaha!

Terése sa...

Mmm, kladdkaka! Så sugen jag blev nu, men jag kan inte ha det utan att äta hela själv...

Anonym sa...

Å din lyllos att ha kladdkaka hemma. Jag fick nöja mig med att frossa chokladbollar och toffée-godisar på jobbet istället.

dddd sa...

Rosetta Sten: Jag faller så ofta att jag borde skaffa mig något mjukt att landa på. Fast det är klart - jag lär nog dämpa mitt eget fall rätt bra om jag fortsätter frossa så där...
Mary: Ooooo... Härligt, härligt... Och ännu härligare, härligare! Hahahaha!
Terese: Det är därför jag aldrig har kladdkaka hemma. Jag blev påprackad en hel låda med små fina bitar. Aaarrrgh...
Fredrik: Chokladbollar och toffe-godisar låter iofs inte sådär värst dumt, det heller... :P

Anonym sa...

Les Miserables är faktiskt den aboslut bästa boken jag läst genom tiderna, och det är rätt många.
Känslorna sitter fortfarande i den etsar sig fast. Jobba på lite mer med den så ska du se att du kommer sträckläsa klart den sen!!

Caravaggio sa...

Det är inte naturligt att motstå kladdkaka

Anonym sa...

Les Misérables är ju bra. Men... LÅNG, jag vet. Skrev en uppsats om Victor Hugo när jag pluggade i Paris. Pssst... läs förord, analyser och kommentarer så behöver du inte läsa så mycket i boken ;o)Lyssna på den franska versionen av musikalen för att lära dig namnen. Det gjorde jag.