onsdag 10 januari 2007

Marsipangrisar åt alla!!!

Tack allihop! Vad ni är söta! :D

Jahapp. Jag överlevde. One down - three to go. Så går det när man slöar (läs: skiter i att plugga och gör... annat). Det absolut värsta är dock kvar (nu snackar vi DEFINITIVT kollapsvarning, gaaaaaah...).
På *gulp * lördag. Håll gärna tummarna då också. Jag har en liten känsla av att det var därför det gick så bra idag. Wiiiii!!!

I övermorgon, däremot... Oj, oj, oj... Jag känner ett "saker jag hatar"-inlägg närma sig med stormsteg.

Så. Någon som vill diskutera romantiken? Realismen? Proust? Någon? Jag har ett huvud som är så fullt av information att det känns som om det är på väg att sprängas när som helst.

Nähä.

Men vill ni höra om taueringen, då?

Inte det, nähä.

*boooom*

Fasen. Jag sa ju det. Och nu ligger det hjärnsubstans överallt. Vem kommer hit och städar? Va? För jag har inte tid. Jag ska fira med minst tre marsipangrisar nu. Minst. Weeeeeee!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tja... Jag diskuterar ju gärna romantiken, realismen och Proust, men du har väl annat att göra...

Kram och lycka till, ses nästa vecka.

Anonym sa...

P.s. Ja, jag är en litteraturhistorianörd... D.s.

Malou sa...

Jag diskuterar gärna jag med. ;) Lycka till på tentorna (det handlar om tenor, va? :P)!

dddd sa...

Miss E: Du och jag ska diskutera tills vi är så hesa att vi kraxar nästa gång vi ses! :D
Malou: Jajamen, tentor - stämmer bra. Häng på i diskussionen, vettja! ;)

Linda K sa...

jo jag vill höra om tatueringen!

Anonym sa...

Ska vi bilda klubb? Jag har också nyss haft tenta... neuropsykologi av alla otäckheter. Egentligen är det väldigt intressant, såhär efteråt. Hårdsmält, men skojigt. Och nästa kurs, då ska jag minsann börja plugga tre veckor innan tentan. Jooodå, promise.

Vi säger så.

dddd sa...

Maria: Jag tror att jag funnit en jämlike när det gäller splatterfilmer! Ska vi ha en filmkväll? Jag tar med popcorn! :D
Och jag behöver alla lykönskningar jag kan få... Gaaah...
Linda K: Och vem är jag att säga nej! :D
Lisa: Varför är man så korkad? Fasen! Oj, det låter intressant med neuropsykologi. ;)

Mary Lady Luck sa...

En klar iallafall, det måste vara lite skönt! Det kommer gå bra på lördag med!

dddd sa...

Ja, det är skönt med en avklarad. Och, tack - jag hoppas att det går bra på lördag. Borde egentligen sitta nu och... ATTANS!!!! AAARRRGHH... Jäkla böcker! :D