söndag 7 januari 2007

Svaret lyder...

1. Jag har läst sexologi. (Kurslitteraturen var på danska. Men bilderna var trevliga.)
2. Jag har varit så full att jag kräkts ner en vilt främmande människa på spårvagnen.
3. Jag har bott i Pakistan. (Pappa kommer därifrån.)
4. Jag har framfört Summer Nights ur Grease på teckenspråk framför en hel gymnasieskola som undrade vad fan det var som pågick. (Med Miss E som John Travolta. Ahahahaha!)
5. Jag har VIP-susat förbi en jättelång kö till en exklusiv nattklubb i Paris. (Tjejen jag bodde med kände ägaren.)
6. Jag har varit med i ViktVäktarna, gått ner en massa kilo och sedan gått upp allt igen. (Låt oss nu glömma detta. För alltid.)

Kära nån... Tror ni verkligen att jag varit så full att jag kräkts ner någon stackars sate på vagnen? Hujedamej, vaaaad skulle min mamma säga då? Hon tittar faktiskt in hit ibland.
Faktum är att jag aldrig varit så full. Jag har aldrig vågat*.

Allt annat har jag gjort. Faktiskt.

*OK. Låt höra nu... Bla, bla, bla, är på tok för hämmad och bla, bla, bla måste alltid ha kontroll...

7 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Bra. Spy är för mesar.

dddd sa...

Damn straight! Köper man dyra drinkar ska de hållas nere. Helt klart. :D

Anonym sa...

Att INTE bli så full så man spyr ned främmande människor tycker jag låter smart och hälsosamt. Att bli så full är inte direkt något att sträva efter.

P.s. Jag gissade rätt, men jag visste ju iofs allt det andra :-) D.s.

P.s. igen. Vi var superbra som Sandy coh Danny i Grease! D.s. igen.

Kerstin sa...

Attans - jag hade fel. Puss.

Anonym sa...

vilken tur - det är äckligt att få kräks på sig :)

Caravaggio sa...

Jag hoppades lite att den skulle vara sann. Fast tur ändå för den vilt främmande människan som slapp få massa spya över sig.

Linda K sa...

ha ha ha jag VISSTE det! nå vad vann jag? ;D